צבי סופר | יום כ"ח כסלו ה׳תשפ״א 14.12.2020

מיוחד: הושקו 10 דוכנים חדשים ומפוארים להנחת תפילין

מיוחד: הושקו עשרה דוכנים ראשונים מפוארים ומושקעים להנחת תפילין • עשרת הדוכנים יוצבו על ידי שלוחי חב"ד בקמפוס וחב"ד בנוער במקומות הומי צעירים • בחודשים הקרובים יוצבו עוד עשרות דוכנים דומים בכל רחבי הארץ
מיוחד: הושקו 10 דוכנים חדשים ומפוארים להנחת תפילין
צילום: מאיר אלפסי

ברחבת בית שז"ר בכפר חב"ד נערך בימים הסמוכים לחנוכה טקס השקה מיוחד לעשרה דוכני תפילין מפוארים ומאירים. דוכנים שהושקע בהם עמל רב במחשבה ובפיתוח, מאובזרים היטב, ממגירות אחסון ועד לנוסח התפילה באותיות קידוש לבנה.

מי שיזכה להניח תפילין בדוכן, יכול יהיה לחוש לרגע שהוא נכנס למעין בית כנסת. הדוכנים האלו הוכנו במיוחד עבור מרכזי הצעירים בישראל. הם נעשו מעץ מלא ונעים על גלגלים, על מנת שיהיה אפשר להתנייד איתם ובכך להגיע היישר אל המקומות הסואנים ביותר של הצעירים בישראל.

בטקס ההשקה נחנכו כאמור עשרה דוכנים, חמישה מהם מיועדים למרכזי חב"ד בקמפוס וחמישה למרכזי חב"ד לנוער. מדובר בעשרה ראשונים, כשהיעד המתכונן הוא, להציב כמאה דוכנים כאלו ברחבי מרכזי הצעירים בארץ.

על מנת לזכות ולקבל את הדוכן, צריך כל שליח להתחייב להפעיל את הדוכן לפחות במשך שעה ביום, שעה שבה יהיה אדם שיאייש את הדוכן ויקרא לאנשים להניח תפילין. וכמובן שגם בשאר שעות היום, הדוכן יעמוד לרווחת הצעירים והם יוכלו להשתמש בו באופן עצמאי.

העשרה הראשונים מהווים סנונית ראשונה במיזם המיוחד הזה. חשוב לציין, שבנוסף לדוכנים עצמם השלוחים מקבלים גם שני זוגות תפילין מהודרות.

בהנהלת הארגונים חב"ד בקמפוס וחב"ד לנוער אומרים, שזו רק ההתחלה ושהם עתידים להתמיד בפרויקט הזה ובכך להרחיב את מבצע תפילין, המבצע שחביב כל כך על הרבי, כשהמטרה היא להגיע לכל הצעירים בישראל.

"לא לחינם טקס ההשקה נערך בסמיכות לימי החנוכה", אומר הרב משה שילת, "הרבי דיבר על כך, שישנו מכנה משותף בין חנוכה לתפילין, שניהם מאירים את צד השמאל, נרות חנוכה שמאירה גם ברשות הרבים ותפילין שמניחים על היד הכהה, יד שמאל. אנו תקווה שהדוכנים כמו הנרות, יאירו ביופיים את הלבבות וימשכו אליהן המוני הצעירים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.