שלמה מן | יום כ"ז כסלו ה׳תשפ״א 13.12.2020

אחרי אישור הקבינט: החל הנופש של כולל חב"ד לאלמנות ויתומים

ב'כולל חב"ד' החליטו לקיים את הנופש השנתי כסדרו, לרווחתם של האלמנות והיתומים, וזאת באיזור שאושר על ידי קבינט הקורונה. הנופש כולו יתקיים במתכונת מיוחדת, תוך שמירה על כלל ההנחיות
אחרי אישור הקבינט: החל הנופש של כולל חב
צילומים: כולל חב"ד

נופש חנוכה השנתי לאלמנות וליתומים של 'כולל חב"ד' יצא לדרך הבוקר (ראשון) במלון 'לאונרדו פלאזה' בים המלח.

בעקבות החלטת הקורונה להחריג את אזור המלונות בים המלח ואילת ממפת ההגבלות, הוחלט בארגון החסד 'כולל חב"ד' לקיים את הנופש השנתי במלון למרגלות ים המלח ובכך להמשיך במסורת הפעילות הנפלאה הזו.

אם בכל שנה הנופש השנתי ליתומים והאלמנות מהווה מצרך חובה עבורם, הרי שהשנה יש לכך סיבה כפולה ומכופלת: שנה של אתגרים ולחצים לא פשוטים בצל החרדה התמידית מהתחלואה ומהמצב הכלכלי הסבוך.

צוות 'חסד מנחם מענדל', החטיבה החינוכית של ה'כולל' המלווה את האלמנות והיתומים במעגל השנה, התגייס למשימה מבעוד מועד, והכין תכנייה עשירה ומושקעת לרווחתם של שמונים המשפחות הנוטלות חלק בנופש זה. הקרן הוקמה ובוססה על ידי איש החינוך הנודע והבלתי נשכח הרב עמרם בלוי שהפך ל'אבי היתומים', במסירות אין סופית.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, 'התו הסגול', השנה הנופש מתקיים על בסיס לינה וארוחות בלבד, ללא הפעלות והתכנסויות גדולות כמו בשנים עברו. בנוסף, הבאים התבקשו להציג מסמך רפואי עם תשובה שלילית של קורונה מ-72 שעות לפני הכניסה לים המלח.

בשעת בוקר התקבלו האלמנות והיתומים בפתח המלון, על ידי הצוות המסור של ה'כולל', וקיבלו סקירה קצרה על ימי הנופש והתכנייה הממתינה להם.

הנופש נערך השנה בסיוע האדיב של 'קרן מרומים' ומשפחת פינגר והוא צפוי להימשך מספר ימים, במהלכו יוכלו האלמנות והיתומים לנוח ולקבל כוחות, דבר שהם כל כך זקוקים לו.

"לקבל את המשובים הראשונים והמרגשים של האלמנות והיתומים, עם פתיחת הנופש, מוכיח לנו את החשיבות של המאמצים הגדולים שהשקענו עבור הנופש הזה, למרות האתגרים הרבים שהיו כרוכים בכך", אומר יו"ר 'כולל חב"ד' הרב שלום דוכמן, "הנופש הזה הוא לא 'פינוק', אלא מצרך חיוני עבור אותן משפחות מופלאות".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
פשוט מדהימים!
כ"ז כסלו ה׳תשפ״א
כל הכבוד לרב יצחק מרטון ולרב שלום דוכמן מכולל חב''ד
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.