מנדי ברגר | יום כ"ג כסלו ה׳תשפ״א 09.12.2020

קהל רב השתתף באירועי חג הגאולה י"ט בכסלו בעיר אשדוד

תחת הכותרת "מתחברים בי"ט כסלו" השתתפו מאות רבות של תושבי אשדוד במשדר LIVE מיוחד שנערך לציון חגיגת גאולת רבינו הזקן באשדוד
קהל רב השתתף באירועי חג הגאולה י

תחת הכותרת "מתחברים בי"ט כסלו" השתתפו מאות רבות של תושבי אשדוד במשדר LIVE  מיוחד שנערך לציון חגיגת גאולת רבינו הזקן באשדוד.

החגיגה המרגשת התקיימה במתכונת ייחודית - כפי המתבקש בתקופה מאתגרת זו. כ-15 מוקדים שונים ברחבי העיר בהם יכלו באי בתי חב"ד לבוא ולהשתתף באופן פיזי בהתוועדות זאת לצד רבים שהשתתפו בהתוועדות באמצעות ה'זום' עם כל בני המשפחה בשולחן ערוך.

ההתוועדות המרכזית התקיימה בבית חב"ד ברובע הקריה בהנהלת הרב יוסף פרידמן לצד שולחנות ערוכים ואותה הנחה בטוב טעם השליח המפורסם הרב בנימין וילהלם משלוחי הרבי בחולון ההתוועדות נפתחה בדברי ברכה והתעוררות מפי השליח הראשי הרב שניאור גודמן.

תחת הכותרת "מחברים קצוות בזוגיות לאור החסידות" נשמעה הרצאתו של המרצה הבכיר הרב יואל בייטש משלוחי הרבי בראשל"צ המפורסם כפה מפיק מרגליות בדברים קצרים בכמות ורבים באיכות.

דברי ההתעוררות של הרה"צ החיד"א אברג'ל בנו של הרב יורם אברג'ל זצ"ל שהוקרנו לקהל הרב הדהדו למרחוק לצד סיפורי הנפלאות במעלת וסגוליות הלימוד בספר התניא קדישא הוסיף לספר סיפורים מעוררים מכלי ראשון על הפלאת רבנו הגדול וקדושתו.

רגש רב ניכר בקהל המשתתפים אותו יכלו לחוש גם מבעד לפרגודי המסכים. צמרמורת של ממש עת התאחדו כולם בתפילה ובבקשה משותפת ב'אהל' הקדוש בשידור חי על ידי שליח מיוחד שביקש והעתיר תפילה על תושבי אשדוד בכלל ועל המשתתפים באירוע הקדוש במיוחד..

לצד כל זאת זכו ה'מתחברים' לשמוע קטעי שירה וזמרה עם ענק הזמר החסידי ר' שמחה פרידמן שבדרכו הייחודית חיבר את המשתתפים וכבש את הלבבות בניגוניו של בעל התניא ובניגוני שמחה.

גם אחרי התוכנית הרשמית האירוע נמשך להתוועדות מיוחדת אליה הצטרף רב קהילת חב"ד אשדוד ורב רובע י"א השליח הרב מרדכי מנשה לאופר שהתוועד עם קהל המשתתפים בטוב טעם.

הפקת האירוע - ML הפקות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.