מנדי ברגר | יום י"ז כסלו ה׳תשפ״א 03.12.2020

חדש בווטסאפ: צ'אטים נמחקים. מעכשיו בקבוצות 'קול חב"ד'

מערכת אפליקציית ה'ווטסאפ' הוציאה פיצ'ר חדש אשר מעניק את האפשרות לשלוח "הודעה זמנית" – כזאת אשר תימחק אוטומטית לאחר 7 ימים, גם מהזיכרון של הפלאפון שלכם • כעת, עם השקת הפיצ'ר החדש, COL מפעיל בקבוצות 'קול חב"ד' את האפשרות אשר תימחק את כלל ההודעות שמשוגרות, 7 ימים לאחר שנשלחו – כך שהמדיה לא תכביד על זיכרון הנייד שלכם
חדש בווטסאפ: צ'אטים נמחקים. מעכשיו בקבוצות 'קול חב
ארכיון COL

מערכת אפליקציית ה'ווטסאפ' הוציאה פיצ'ר חדש אשר מעניק את האפשרות לשלוח "הודעה זמנית" – כזאת אשר תימחק אוטומטית לאחר 7 ימים, גם מהזיכרון של הפלאפון שלכם.

אנשים רבים דיווחו כי הם סובלים ולא מרוצים מבעיית חוסר המקום בזיכרון הנייד שלהם, בשל כמויות מדיה רבות הכוללות קבצי וידאו, תמונות ועוד, שמועברים בקבוצות הרבות בהן הם נמצאים, מה שגורם לכבדות ואיטיות בסלולרי שלהם.  

'מרכז התקשורת החב"די' COL מפעיל קבוצות 'וואטצפ' בשם 'קול חב"ד' - דרכן הוא מעביר עדכונים לאנ"ש חסידי חב"ד בארץ ובעולם, בכל שעות היממה, תוך שמירה על מהירות הנגשת החדשות לציבור הגולשים.

בקבוצות ה'ווטסאפ' של 'קול חב"ד' מועברים לינקים לכתבות תוכן, חדשות, תמונות יום 'קורה עכשיו', קטעי וידאו היסטוריים לצד חדשים ועוד.

כעת, עם השקת הפיצ'ר החדש, COL מפעיל בקבוצות את האפשרות אשר תימחק את כלל ההודעות שמשוגרות, 7 ימים לאחר שנשלחו – כך שהמדיה לא תכביד על זיכרון הנייד שלכם.  

קחו בחשבון: הפיצ'ר יהיה רלוונטי אך ורק למי שהמדיה נשארת על אפליקציית ה'ווטסאפ', ולא למי שהמדיה יורדת אל תיקיית התמונות האישית שלו בסלולרי. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.