מנדי ברגר | יום י"ז כסלו ה׳תשפ״א 03.12.2020

לע"נ הרב ליווי: הושק כרך חדש לביאור התניא במשרדי ה-OK

מערכת חסידות מבוארת בברוקלין ניו יורק, חוגגת בימים אלו את ההוצאה לאור של החלק השביעי של ביאורים בספר התניא, היוצאים לאור במסגרת מכון "אליעזר יצחק" על שמו של הרה"ח הרב אליעזר יצחק ליווי ז"ל שליח הרבי ברוד איילעד ניו יורק
לע

מערכת חסידות מבוארת בברוקלין ניו יורק, חוגגת בימים אלו את ההוצאה לאור של החלק השביעי של ביאורים בספר התניא, היוצאים לאור במסגרת מכון "אליעזר יצחק" על שמו של הרה"ח הרב אליעזר יצחק ליווי ז"ל שליח הרבי ברוד איילעד ניו יורק.

הרב ישראל שטערן, מנהל "היכל מנחם" בבורו פארק, יחד עם הרב יוסף יצחק קראץ הגיעו ביום רביעי ט"ז כסלו למשרדי ארגון הכשרות העולמית OK, אשר כידוע היה ראש הארגון הרב דן יואל ליווי ז"ל מראשי התומכים בפרוייקט חסידות מבוארת, ות"ל אשר בני משפחתו ממשיכים בדרכו בקודש, וזכות גדולה צויינה בעובדה שהכרך השביעי בביאורי התניא נדפס לעילוי נשמת הרב ליווי ז"ל.

חברי מערכת חסידות מבוארת העניקו ספרים לרבנים בארגון, ושיבחו את שיתוף הפעולה בהדגישם את החלל העצום שנוצר עקב פטירתו של הרב ליווי.

הרב חיים פוגלמאן והרב קלמן וויינפעלד חברי וועד הכשרות, יחד עם המנהל הכללי של הארגון הרב אלי לאנדאו, ורבנים נוספים קיבלו את האורחים במשרדי הארגון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.