מנחם קרביצקי | יום ט"ז כסלו ה׳תשפ״א 02.12.2020

איך תיראה השנה ההתוועדות המרכזית של י"ט כסלו?

צוות הפקת ההתוועדות הגו רעיון חדש והפכו את האתגר להזדמנות. ההתוועדות תיערך במתחם שידורים מיוחד שהוקם במרכז צבאות השם בכפר חב"ד, וממנו ישודר בשידור חי לכל העולם

מצב הקורונה מאתגר גם את ההתוועדות המרכזית של י"ט כסלו בכפר חב"ד, צוות הפקת ההתוועדות הגו רעיון חדש והפכו את האתגר להזדמנות. ההתוועדות תיערך במתחם שידורים מיוחד שהוקם במרכז צבאות השם בכפר חב"ד, וממנו ישודר בשידור חי לכל העולם. צוות ההיגוי וההפקה של ההתוועדות הכין תוכנית מושקעת באיכות גבוהה, והבשורה הפעם: שעת התוועדות שמתאימה לכל המשפחה ולכל הגילאים, כך שכל משפחה תוכל להתכנס בביתה ולהשתתף ביחד בהתוועדות, לחוש את שמחת החג והתרוממות הנפש בצוותא עם אלפי חסידי חב"ד ומקורבים בארץ ובעולם כולו.

לפי התוכנית, בשעה שבע וחצי בערב תחל התוועדות שמתאימה לכל המשפחה, ואחר כך יועברו השידורים החיים ממוקדי ההתוועדות בעולם. קצת לאחר עשר בלילה תיפתח התוועדות הזום עבור כל אנ"ש בארץ ובעולם, ללא הגבלת זמן.

"אנחנו מודעים היטב לאחריות שהוטלה עלינו", אומר יו"ר ועד כפר חב"ד, ר' שמעון רבינוביץ. "לא חשבנו לרגע לוותר על ההתוועדות המסורתית בכפר חב"ד, שמתקיימת כבר עשרות רבות של שנים ברצף ומושכת אליה אלפי יהודים לחגוג את החסידות. מצב הקורונה חייב אותנו להיערך אחרת, ובעזרת השם מעז ייצא מתוק. השקענו המון בהכנת תוכנית מקורית שתדבר ללב של כולם, ואני מקווה ובטוח שהתוועדות חג הגאולה השנה תגיע לאלפים רבים של בתים ונשמות ובוודאי גם תפעל ותחבר יהודים לתורת החסידות ולדרך החסידות. במוצאי שבת, בשעה שבע וחצי, מתחילים".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.