מנדי ברגר | יום ט"ו כסלו ה׳תשפ״א 01.12.2020

רגע של נחת: גן חב"ד נחנך בשכונת ארמון הנציב בירושלים

רגע של נחת ביום הבהיר י"ד כסלו נרשם בבית חב"ד שכונת ארמון הנציב – תלפיות בירושלים ת"ו בראשות השליח הרב חיים גוטליב, בחנוכת הבית למבנה מפואר לגן חב"ד שנבנה על ידי עיריית ירושלים אודות לפעולתו הנמרצת והמסורה של נציג חב"ד בעירייה ויועץ ראש העיר הרב יעקב הלפרין
רגע של נחת: גן חב

רגע של נחת ביום הבהיר י"ד כסלו נרשם בבית חב"ד שכונת ארמון הנציב – תלפיות בירושלים ת"ו בראשות השליח הרב חיים גוטליב, בחנוכת הבית למבנה מפואר לגן חב"ד שנבנה על ידי עיריית ירושלים אודות לפעולתו הנמרצת והמסורה של נציג חב"ד בעירייה ויועץ ראש העיר הרב יעקב הלפרין.

הרב שניאור זלמן כהן שליח הרבי ורב קהילת חב"ד בשכונת חומת שמואל קידם בברכה את האורחים החשובים - מנהל רשת גני חב"ד באה"ק הרב יעקב ליברמן יחד עם צוות החינוך של עיריית ירושלים. הרב כהן הדגיש בדבריו את מעלת יום נישואי הרבי שבית חב"ד וגן הילדים הם מעשי תולדותיהם וחנוכת הבית זו מתנה לרבי ולרבנית לכבוד יום הנישואין. 

הרב הלפרין דיבר על הזכות לפעול למען חינוך ילדי ישראל וזה הנחת האמתי שרק יכול להיות ועל כך שכל הפעולות הינם אך ורק בכוח שליחות הרבי בציינו את דברי הכתוב בפרשת השבוע "ואתה אמרת היטב איטב עימך", רואים בפועל יום יום את ה'היטב' וה'איטב' שהרבי משפיע כאן בירושלים וחנוכת הבית לגן ילדים נוסף זה ביטוי לכך. הוא הודה לכל השותפים להצלחה בעיריית ירושלים ובראשם לראש העיר מר משה ליאון.

הרב חיים גוטליב העניק תעודת הוקרה מיוחדת לרב הלפרין והודה במיוחד על מסירותו ונחישותו הרבה לקבלת מבנה מפואר זה לאחר דרך ארוכה ותלאות רבות יחד עם כל המסייעים בזה.

מנהלת גני חב"ד בשכונת חומת שמואל שבחודשים האחרונים עומדת גם בניהול הגן בארמון הנציב גב' תהילה טורקוב הביעה את ברכתם של כל הצוות וילדי הגנים והזמינה את נציגת ההורים לומר דברי ברכה.

הרב תמיר קסטיאל שליח הרבי בשכונת קטמון – גונן המשמש גם כמנהל גני חב"ד בירושלים דיבר על גודל המסירות וההקרבה של העוסקים במלאכה לקבלת הגן יחד עם המסירות המיוחדת של הרב חיים ורעייתו גוטליב הפועלים ללא ליאות בשליחות קודש בארמון הנציב ושכונות תלפיות.

את האירוע ליוו הזמרים החסידיים האב והבן ר' אהרון ור' דוד סיטבון שהנעימו בשירתם המרגשת.

כיבדו בנוכחותם גם הרב יעקב זוננפלד מנהל בית חב"ד בשכונת רמות וחבר הנהלת בית חב"ד ארמון הנציב, הרב יעקב שמלי והרב אפרים שמש שלוחי הרבי בשכונה, הרב מנחם טורקוב שליח בשכונת חומת שמואל, הרב לוי גול שליח בשכונת קטמון ורכז פעילות גני חב"ד בירושלים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.