מנחם קרביצקי | יום י"ד כסלו ה׳תשפ״א 30.11.2020

נחל'ה עולה בטהרה. 24 שעות ו50 % מהיעד הגיעו!

היענות חסרת תקדים ללקיחת חלק בעלויות הקמת מקוואות הטהרה בנחלת הר חב"ד. לא חלפו עשרים וארבע שעות מאז הושק קמפיין הגיוס, ו'לבנות' רבות נרכשו על ידי רבים מאנ"ש בארץ ובעולם.
נחל'ה עולה בטהרה. 24 שעות ו50 % מהיעד הגיעו!

עולים למחצית!

היענות חסרת תקדים ללקיחת חלק בעלויות הקמת מקוואות הטהרה בנחלת הר חב"ד. לא חלפו עשרים וארבע שעות מאז הושק קמפיין הגיוס, ו'לבנות' רבות נרכשו על ידי רבים מאנ"ש בארץ ובעולם. למעלה מ2.5 מיליון ₪ נכון לעת זו כבר נאספו לקופת הקמפיין, סכום אדיר בכל קנה מידה. ההיענות חסרת התקדים משקפת את ההערכה של הציבור לקהילת אנ"ש בנחל'ה ואת החיבור שחש הוא לנחל'ה של הרבי.

ההתגייסות המלאה של תושבי נחל'ה לרתימת מעגליהם הקרובים ניכרת היטב בתרומות הרבות שמתקבלות. תושבי נחל'ה שהצטרפו לצוות השגרירים עושים לילות כימים להסביר את מצב הטהרה הנוכחי ואת נחיצות הקמת ושיפוץ המקוואות ותוצאות ההסברה נושאות פירות.

נחלת הר חב"ד - שכונה שהוקמה על פי בקשתו של הרבי וזכתה לאין ספור הדרכות והוראות, שכונה בעלת וותק של עשרות שנים, שמהווה בית לריכוז משפחות אנ"ש השני בגודלו בארץ הקודש, כזאת שכונה ראויה להתהדר במקווה מרווח ומזמין והנה, שעת הכושר הגיעה.

זה הזמן לשנות את פני שירותי הטהרה, להרחיב ולשפץ את המקווה הקיים שעומד במצב תברואתי ירוד ובסכנת סגירה, ולהשלים את בניית מקווה הגברים שמשמש רבים וכבר צר מלהכיל את צרכי הקהילה.

לאור המצב יצא המד"א הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי שליט"א בקריאה נרגשת לכל קהל אנ"ש להירתם לטובת המטרה החשובה של עליית ערך הקדושה והטהרה בנחל'ה. במכתב מיוחד שהוציא מלשכתו ציין את סגולתיות התמיכה בטהרת המשפחה וגודל הזכות בלקיחת החלק בעניין כה יסודי וחשוב.

"וכל אחד יקח על עצמו לכל הפחות "לבנת טהרה" אחת בסכום של 80 ש"ח לחודש בלבד, וכל המוסיף מוסיפים לו… ובזכות זה יתברכו כל המשתתפים בגשמיות וברוחניות גם יחד, ונחת יהודי חסידי מכל יוצאי חלציהם שיחי'"

כברת דרך משמעותית באיסוף התקציב כבר נעשתה, אך עדיין סכום תקציב גדול ממתין לאיסוף. זוהי הזדמנות נדירה להיות שותף במרכזי הטהרה של נחל'ה לרכוש 'לבנת טהרה' ולזכות להיות חלק מתומכי הטהרה. בחזית הכניסה יותקן לוח הנצחה לזכות השותפים בו יחקקו את שמות התורמים.

 

תרמו כעת לבנת טהרה >>> https://n.mcng.link/c/nachle/1001193/?lang=hebrew

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.