שלמה מן | יום י"ד כסלו ה׳תשפ״א 30.11.2020

מעוניינים להצטרף ללומדי העמוד היומי בש"ס? • כעת גם דרך COL

יוזמתו של הרבי הריי"צ נ"ע תופסת תאוצה בתקופה האחרונה בעקבות פרסום כתבה, כאן ב-COL: קבוצה מאנ"ש בלונדון הקימו מערך לימוד יומי של עמוד גמרא. בכל יום מתקיימים שני שיעורים. קבוצות ייעודיות נפתחו. סיכומים משוגרים - ויש גם לוח יומי • כעת תולכו להצטרף אל מאות הלומדים, גם באמצעות COL
מעוניינים להצטרף ללומדי העמוד היומי בש
המודעה על הפרויקט החדש

קבוצת חסידי חב"ד מלונדון ייסדו בתקופה האחרונה סדר לימוד קבוע של עמוד גמרא בכל יום, על הסדר.

במסגרת היוזמה, שמאות חסידים ברחבי העולם נוטלים בה חלק, מתקיים בכל יום חול (ימים ראשון עד חמישי) שיעור קצר בזום, בעברית ובאנגלית, על הדף הנלמד. בכדי להקל על הלומדים דף הגמרא מוצג בגדול והמוסר בחלון קטן בצד. כמו כן: בסוף כל שיעור מסכם המוסר בקצרה את הנלמד.

את השיעורים בלשון הקודש מוסר הרב דן נפתלין, מגיד שיעור בישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית בכפר חב"ד. השיעור מתחיל בשעה 15:30 שעון ישראל. את השיעורים באנגלית מוסר הרב קארף, משפיע במנצסטר, והוא מתקיים בשעה 20:15 שעון אנגליה.

בכל יום נשלחות הקלטות השיעורים בקבוצות וואטספ ייעודיות, לצד דפי עזר, הלכות וסיכומים.


על היוזמה המעניינת שהובילה למסגרת השיעורים > לחצו כאן


כעת תוכלו להצטרף ליוזמה, עליה עורר הרבי הקודם נ"ע, גם באמצעות אתר COL.

בעמודה השמאלית של האתר מופיעה חלונית, בה בכל יום מתעדכן השיעור היומי, כאשר יש שתי אופציות לצפייה בשני סוגים של סרטונים - ארוך וקצר יותר.

לצפייה בעמודת השיעורים > לחצו כאן

אמש החלו הלומדים את פרק "במה אישה" במסכת שבת. זו ההזדמנות להצטרף, להיות חלק ממעגל הלומדים ובכך להגשים את יוזמת הרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.