מנדי ברגר | יום י"ג כסלו ה׳תשפ״א 29.11.2020

48% הצביעו: "לא אתחסן"; 22%: "ספק. טרם גיבשתי דעה"

בסקר שערך 'מרכז התקשורת החב"די' COL בקרב חסידי חב"ד, האם הם יתחסנו נגד נגיף הקורונה ברגע שהחיסון המיוחל יגיע ארצה – מה שיביא לעצירת המגפה העולמית ולחזרה לשגרה בריאה - הנתונים מפתיעים
48% הצביעו:

בסקר שערך 'מרכז התקשורת החב"די' COL בקרב חסידי חב"ד, האם הם יתחסנו נגד נגיף הקורונה ברגע שהחיסון המיוחל יגיע ארצה – מה שיביא לעצירת המגפה העולמית ולחזרה לשגרה בריאה - הנתונים מפתיעים:

48% מציבור הגולשים ענה: "לא. יש לי חשש מהשפעת החיסון על הבריאות האישית שלי". לעומת זאת, 33% ענו: "כן. רק כך נסיים עם המשבר הבריאותי והכלכלי בארץ ובעולם". בנוסף לכך, היו 22% מהגולשים שהחליט לענות בנוגע לחיסון, כי הוא ב"ספק. טרם גיבשתי דעה והחלטה בנושא".

>>> לחצו כאן לתוצאות הסקר <<<

________

בכתבה שפרסמנו כאן ב-COL, כתבתו כי אוטוטו העולם סוגר שנה קשה כלכלית ובריאותית, עם פרוץ משבר הקורונה שפשט על כדור הארץ והביא להרוגים רבים, חולים קשים או פחות ולאיבוד הפרנסה של מיליונים ברחבי תבל, כמו בארץ ישראל. בישראל, נדבקו בנגיף למעלה מ-330,000 איש, כאשר רק ביממה האחרונה המספרים החלו לטפס בפעם השלישית – והגיעו ליותר מ-1,000 מאומתים.

כבר מתחילת המשבר מדברים על ה"חיסון" שיציל את האנושות מהמגפה העולמית והנה, חברות כמו "מודרנה" ו"פייזר" לצד מדינות נוספות, הודיעו כי הן לקראת הפצת חיסון בדוק ומנוסה עם קרוב ל100% הצלחה.

רק חיסון איכותי, יצליח להחזיר, אולי באיטיות, את הבריאות והכלכלה העולמית למיטבה. ומכאן באה השאלה הבאה – אותה שואלים מנהיגים בכל העולם, האם האזרחים יסכימו להתחסן? וכאמור, אלה היו הצבעות גולשי COL.  

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.