מנדי ברגר | יום י' כסלו ה׳תשפ״א 26.11.2020

בתום כינוסי השגרירים: דריכות רבה בקהילת נחלת הר חב"ד

נחתמו בהצלחה אירועי רתימה לטובת הקמת וחידוש מקוואות טהרה בנחלת הר חב"ד • "ראוי לנחלה של הרבי להתהדר במקוואות טהרה נאים ומרווחים" • חימום מנועים אחרון לקראת ימי ההתרמה הגדולה לשינוי פני שירותי הטהרה בנחלת הר חב"ד
בתום כינוסי השגרירים: דריכות רבה בקהילת נחלת הר חב
צילום: מיכאל גנזמן

התעוררות עצומה נרשמה בקרב תושבי נחל'ת הר חב"ד בתום כינוסי השגרירים. השבוע נערכו כנסי השגרירים נציגי ההתרמה שקדם לו ערב השגרירות. מאות גברים ונשים מקהילת אנ"ש לקחו על עצמם יעדים אישיים וגילו רצון לרתום את המעגלים הקרובים להקמת ובניית מקוואות הטהרה. 

קהילת אנ"ש בנחלת הר חב"ד היא השניה בגודלה בארץ הקודש. עם איכלוס פרויקטים רבים בסביבת העיר עם משפחות מאנ"ש, כמו גם הרחבות שנעשו בדירות בשכונה הותיקה הכפילו ואף שילשו את כמות חברי הקהילה. מוסדות הקהילה התרחבו, בית כנסת ומניינים חדשים נוספו למרקם הקהילתי אך שירותי הטהרה טרם נותנים מענה לצורך העכשווי ולצפי העתידי.

לכן בהתייעצות עם המד"א הרב יצחק יהודה ירוסלבסקי הוחלט על יציאה בקמפיין כולל על השלמת מקווה הגברים שכבר נמצא בשלב גמר השלד, ושיפוץ מקווה הטהרה לסטנדרטים הגבוהים ביותר.

על איסוף הכספים ופיקוח כי הם מגיעים ליעדם מונתה ועדה. הועדה מורכבת מנציגים מכל גווני הקהילה ותוודא שקיפות ציבורית מלאה על כל כספי הקמפיין. 

"השטח גועש. כולם חשים בשעת הכושר שנקרתה לפנינו. הרצון להקים מקוואות מהודרים ומפוארים, רחבים ונוחים, מאובזרים בסטנדרטים הגבוהים והמפנקים ביותר - משותף לכולם ולכולן. ראוי לנחלה של הרבי להתהדר במקוואות טהרה נאים ומרווחים" משתף אחד הפעילים. "אנו סמוכים ובטוחים שנכבוש את יעד הקמפיין למרות שהוא בסך לא מבוטל אף בקנה מידה קמפייני ארצי. התושיה כאן עצומה, אנשים מתמסרים בכל ליבם למען המטרה החשובה. בזכות שיתוף הפעולה וההירתמות הכוללת של אנ"ש נחל'ה, יוצאי נחל'ה, קהל העיר ואנ"ש בכלל נביא את התקציב הגדול בעז"ה". 

הפקה: מנדי ליפסקר, וואו הפקות.
הפקת תוכן אמנותי ערב נשים: רחלי רוזן.
מיתוג וקמפיין קריאייטיב מיזם

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.