מנדי ברגר | יום ט' כסלו ה׳תשפ״א 25.11.2020

אפליקציה חדשנית מציגה: נקודת המבט של הרבי בכל שאלה

בכל צומת מרכזית בחייהם, חיפשו חסידים את ההדרכה וההכוונה של הרבי. החל מנושאים פרטיים או משפחתיים, ועד לנושאים הנוגעים לענייני הכלל • עם התקדמות הטכנולגיה, מערכת berrytechפיתחה פלטפורמה חדשנית המכילה את אלפי המכתבים ובנוסף את כל המענות הפרטיים שענה הרבי בכתב או ע"י המזכירים ויצאו לאחרונה בסדרת הקבצים הייחודית "ליקוט מענות קודש"
אפליקציה חדשנית מציגה: נקודת המבט של הרבי בכל שאלה

בכל צומת מרכזית בחייהם, חיפשו חסידים את ההדרכה וההכוונה של הרבי. החל מנושאים פרטיים או משפחתיים, ועד לנושאים הנוגעים לענייני הכלל.

אדמו"ר הזקן כותב בהקדמה לספר התניא, שמפני ריבוי הפונים בבקשת עצה והדרכה וקוצר הזמן החליט להעלות על הכתב את תשובותיו לכל עניין. 

כך הוא הדבר באגרותיו הק' של הרבי. בהקדמה לכרך י"ב של אגרות קודש ציין העורך כי הרבי יזם את הדפסת האגרות שלו זמן קצר לאחר שהפסיק לקבל אנשים ליחידות. "בספרים אלה" מסכם העורך "אפשר למצוא את עצת הרבי שהיה עונה ביחידויות". מילים אלו עברו את הגהתו הק' של הרבי.

בעבר, הדרך לדעת את דעתו של הרבי בעניינים מסוימים דרשה עיון בעשרות ספרים. אבל, עם התקדמות הטכנולגיה, מערכת berrytechפיתחה פלטפורמה חדשנית המכילה את אלפי המכתבים ובנוסף את כל המענות הפרטיים שענה הרבי בכתב או ע"י המזכירים ויצאו לאחרונה בסדרת הקבצים הייחודית "ליקוט מענות קודש".

"החידוש הגדול הוא באלפי תגיות שנתווספו למכתבים ולמענות הקודש ותוייגו ע"י צוות גדול של תמימים. השקת האפליקצייה התאפשרה אך ורק בזכות הצוות הנהדר שעבד איתנו" אומר לנו הת' זלמן פייפ מנהל מערכת "מפתח". קבוצה גדולה של תמימים הלומדים ב770 ובישיבות נוספות עבדו על תיוג אלפי המכתבים ותודתנו נתונה להם ע"כ. טעמו וראו כי טוב ה'. 

להורדה - לחצו כאן! 

להערות והארות: [email protected]

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.