| יום ז' כסלו ה׳תשפ״א 23.11.2020

חב"ד מילאנו: בונים את החלום האחרון של השליח הרב שייקביץ

שבוע ימים בלבד לפני פטירתו בחטף, התבשר הרב משה שייקביץ ז"ל על זכייתו במכרז לרכישת בית חב"ד מפואר במיקום מרכזי בעיר מילאנו, שבאיטליה * במלאות 'שלושים' לפטירתו, יוצאים ילדיו במאמץ לבצע את הרכישה ולהמשיך את העשייה שנגדעה
חב
צפו בווידאו:


פטירתו של הרב משה שייקביץ ז"ל, שליח הרבי במילאנו שבאיטליה, פערה חלל גדול בלב מאות מקורביו ומעריציו. השליח המסור, שבדרכו השקטה פילס דרכו ללבבות ופעל גדולות ונצורות, הותיר אחריו קהילה המומה ועשייה ענפה שנגדעה באיבה.
במשך כ-30 שנה ניהל פיתח הרב שייקביץ את בית חב"ד במילאנו, שהיה מרכז שוקק חיים חסידיים לכל העיר. שיעורי תורה, תפילות, פעילויות חגים, מכון סמיכה וסמינר פורח – כל אלו התכנסו תחת בית חב"ד שהוקם ונקרא על שמה של הרבנית חיה מושקא נ"ע.
חלום חייו של הרב שייקביץ היה הבניין המפואר  הממוקם בלב העיר, במקום מרכזי והומה אדם, ומטרתו להוות מגדלור של יהדות וחסידות. מאמצים רבים השקיע הרב שייקביץ ברכישת הבניין הנחשק, והצליח לזכות במכרז עליו שבוע ימים בלבד לפני פטירתו. במעמד החתימה שילם עשרה אחוזים מעלות הנכס.
 
לאחר ה'שבעה' קמו ילדיו של הרב שייקביץ והחליטו החלטה נחושה – ללכת בדרכו, לשאת בעול השליחות ולפתח את מפעלו האדיר. הם לקחו על עצמם את המשך רכישת של 'חי סנטר', שינציח את זכרו ואת מסירותו למען יהודי העיר.
עכשיו זו הזדמנות חד-פעמית לסייע לילדיו של הרב שייקביץ להשלים את המלאכה, ולהוכיח כי המכה הקשה לא פגעה בעשייה אלא מעצימה אותה.
בונים את החזון, לוקחים מטר בבניית בית חב"ד מילאנו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.