שלמה מן | יום ג' כסלו ה׳תשפ״א 19.11.2020

בזבוז האוצרות: 5 שותפים יזכו במטבעות שקיבל המזכיר מהרבי

דבר כזה עוד לא היה. 5 מטבעות 'ניקל' שהרבי נתן בשעתו למזכיר הרב בנימין קליין ז"ל והרב קליין מסרם לר' זלמן וולף - הועברו היום לחפ"ק קמפיין השותפות למען "בית בנימין" בהנובר הנמצא בשיאו • הוחלט לזכות במטבעות הנדירים את כלל שותפי קמפיין השותפות שיתרמו או תרמו מסך של 1000 יורו ומעלה, הן אלו שתרמו מתחילת הקמפיין, והן אלו שישתתפו בסכום זה עד לסיומו
בזבוז האוצרות: 5 שותפים יזכו במטבעות שקיבל המזכיר מהרבי
הרב קליין לצד הרבי (ארכיון COL)

תרומה מפתיעה ומרגשת ביותר התקבלה הבוקר בחפ"ק קמפיין השותפות של "בית בנימין" בכפר חב"ד הנמצא בשיאו. 

העסקן החבד"י רב הפעלים ר' זלמן שיחי' וולף, בן דודו של השליח הנערץ הרב בני וולף, התקשר למטה הפעילות וביקש לתרום בשמו ובשם רעייתו לאה שתחי', 5 מטבעות 'ניקל' שהרבי נתן בשעתו למזכיר הרב בנימין קליין ז"ל והרב קליין מסרם לר' זלמן, עבור השלמת קמפיין השותפות למען פתיחת "בית בנימין" בהנובר.

בחפ"ק הקמפיין התקבלה התרומה הנדירה בהתרגשות גדולה, והוחלט לזכות במטבעות הנדירים את כלל שותפי קמפיין השותפות שיתרמו או תרמו מסך של 1000 יורו ומעלה, הן אלו שתרמו מתחילת הקמפיין, והן אלו שישתתפו בסכום זה עד לסיומו.

ר' זלמן שיתף את ראשי החפ"ק בסיפורן של המטבעות הנדירים: זמן מה לאחר ג' תמוז תשנ"ד, ערך המזכיר הרב בנימין קליין ביקור מיוחד באה"ק. בשהותו בארץ התלווה אליו ר' זלמן, ויחד עמו הרב קליין נפגש עם שורה של אישי ממשל ובטחון, והוא דן עמם בנושאים שעמדו באותה תקופה על הפרק.

כאשר ר' זלמן נסע לחצרות קדשנו לאחר מכן, הזמינו הרב קליין לביתו הסמוך ל"בית חיינו", והרב קליין הציג בפניו צרור מטבעות לצדקה שהוא קיבל מהרבי במשך השנים. הרב קליין העניק לר' זלמן כמה ממטבעות אלו שהוא קיבל מהרבי, תוך שהוא אומר לו שהוא מעניק לו זאת למען עסקנותו הציבורית עבור מוסדותיו הק' של הרבי, ולהביא לכבודו של הרבי.

ר' זלמן הוסיף וסיפר כי במהלך השנים מאד הוא העניק אכן אחדים ממטבעות אלו  לשורה של פקידי ממשל בכירים בארץ שסייעו לענייני חסידות חב״ד ואשר סייעו לשלוחים, וכי ידוע לו כי מטבעות אלו יקרים אצלם ביותר, והם שילבו זו בתכשיטים או שנושאים זאת עמם כסגולה להצלחה.

כעת אפוא ר' זלמן מעניק חמשה מהמטבעות שקיבל מהרב בנימין קליין, לשותפי בניית "בית בנימין" בהנובר.

בחפ"ק הקמפיין התקבלה תרומה זו בהערכה ובשמחה גדולה, בציינם כי יעד השותפות של חצי מליון יורו עליו הכריזה השליחה מרת שטערני וולף תחי' הוא בר השגה. שבעים וחמש אחוז מסכום זה כבר נאסף מתרומתם של כאלפיים וחמש מאות שותפים, שהושגו במאמץ ובהתמסרות גדולה של הרכזים - שלוחים, בני משפחה וידידים מכל העולם כולו.

בחפ"ק בטוחים כי בשיתוף התרומה של חמש המטבעות, המצטרף לפרסום אודות ספר התהילים עם הבד ממפת ההתוועדויות הניתנים לשותפים בסך 1800 יורו ושזכה להצלחה רבה, וההיענות הנמרצת של הציבור – ייחתם הקמפיין בהצלחה מרובה, ו"בית בנימין" ייחנך בע"ה בקרוב בחגיגה גדולה.

לתרומה מקוונת לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.