צבי סופר | יום ב' כסלו ה׳תשפ״א 18.11.2020

כשהראשל"צ הגיע למעון הרב שמעון אליטוב לרגל שידוכי נכדו

אמש, הגיע הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף אל מעונו של הגאון החסיד רבי שמעון אליטוב חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל ומזקני רבני חב״ד, כדי לברכו לרגל שידוכי נכדו הבחור מנחם מענדל אליטוב, מחשובי תלמידי ישיבת 'תורת אמת' בירושלים, בן בנו יוסי אליטוב עורך העיתון החרדי 'משפחה' • במרכז השיחה: החרדה הגדולה על עתיד הרבנות בישראל מכניסתם של ארגוני הרפורמים • הראשל"צ הרב יצחק יוסף ציין לשבח את שלוחי חב"ד הפזורים ברחבי הגלובוס
כשהראשל
צלם: אורן בן חקון

ביקור מרגש: אמש, הגיע הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף אל מעונו של הגאון החסיד רבי שמעון אליטוב חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל ומראשי רבני חב״ד, כדי לברכו לרגל שידוכי נכדו, הבחור מנחם מענדל אליטוב, מחשובי תלמידי ישיבת 'תורת אמת' בירושלים, בן בנו יוסי אליטוב עורך העיתון החרדי 'משפחה', עם הכלה בת הרה״ג רבי יהונתן גוטמן, ראש ישיבת 'שפע מקור חיים' בירושלים.

 בפתיחת הביקור בירך הראשון לציון בלבביות את הרב אליטוב ואיחל לו 'מזל טוב' לרגל השמחה הגדולה, ובירכו שיזכה להאריך ימים על ממלכתו ולרוות נחת דקדושה מכל צאצאיו.

לאחר מכן שוחחו הרבנים שעה ארוכה על סוגיות שעומדות על הפרק. במרכז השיחה עמדה החרדה הגדולה על עתיד עולם הרבנות בישראל, מכניסתם של ארגוני הרפורמים שמנסים בכל דרך לקבל הכרה ולשלוט בחברה הישראלית, תוך קעקוע כל יסודות התורה וההלכה.

 הרב אליטוב, דיבר בכאב גדול וסיפר על המאבק העיקש שכבר מתנהל היום בגולה - בקהילות היהודיות בארגנטינה, שרבניהם נלחמים נואשות כדי לבלום את מגפת ההתבוללות שאחראים לה גורמים רפורמים. ״תחזקנה ידי הראשון לציון שעומד בפרץ ונלחם ללא חת ובלי מורא נגדם. לצערנו, בנחמדות ובחיוכים, לא נוכל לשמור על כרם ישראל, במערכה זו. כאן צריך ללכת בתקיפות, בלי פשרות וללא כל עיגולי פינות וחישובים פוליטיים״.

הראשון לציון הגר"י יוסף, הודה על דברי החיזוק והתמיכה ואמר כי הוא מייחל "שלפחות יהודי שומרי מצוות שנושאים בתפקידים אחראים במדינה, יבינו שאני נלחם כאן את מלחמת העם היהודי לדורותיו. לא עת לחשות, כל יהודי שאיכפת לו מעתיד עם ישראל, חייב להירתם ולבוא לעזרת ה' בגיבורים".

 הראשון לציון הוסיף וציין את שלוחי חב"ד הפזורים בכל רחבי הגלובוס, "יש לחב"ד תרומה מכרעת בכך שמאות קהילות ישראל בתפוצות לא נפלו בידיהם של הרפורמים. וזו רק הוכחה עד כמה אפשר להציל, כי מעט מהאור דוחה הרבה  מן החושך. ולפעמים שליח אחד מסור לשליחותו, יכול לחולל גדולות ונצורות".

 לסיום התקיים מעמד 'לחיים' בהשתתפות החתן והמחותנים, הרב גוטמן ויוסי אליטוב, כאשר הראשון לציון מעלה זכרונות מרתקים מחנוכת הבית של ישיבת 'תורת אמת', לפני יובל שנים.

לקראת פרידה בירך את החתן, שיזכה לאחוז בדרך אבותיו ולהתעלות במסורת חסידי חב"ד ושיזכה להעמיד בית מפואר על אדני התורה והחסידות.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.