| יום ב' כסלו ה׳תשפ״א 18.11.2020

מאות שלוחים ואברכים ב'ועידה העולמית הראשונה לטהרה'

מאות שלוחים ואברכים מכל רחבי תבל השתתפו ב'וועידה העולמית הראשונה לטהרה', ששודרה בשבוע שעבר מהאולפן החדש של המכללה להכשרה תורנית 'למען ילמדו', ובה השתתפו הרב אלי' יוחנן גורארי' רבה של חולון, חבר בי"ד רבני חב"ד ויו"ר ועד ההסמכה של 'למען ילמדו', הרב דב טברדוביץ' מו"צ בכפר חב"ד, והרב יצחק אייזיק לנדא לנדא רב ואב"ד בני ברק, ועוד רבנים ומומחים בעלי שם
מאות שלוחים ואברכים ב'ועידה העולמית הראשונה לטהרה'
את הועידה פתח בדברי הקדמה הרב שד"ב יהושע ליפש - דיין ומו"צ ומנחה קורס פוסקי טהרה של 'למען ילמדו', ולאחר מכן הזמין את הרב אלי' יוחנן גורארי', רב העיר חולון וחבר בי"ד רבני חב"ד. הרב גורארי', שמשמש אף כיו"ר ועד ההסמכה של 'למען ילמדו', העניק למשתתפים מבוא לעולם הטהרה, ונתן את ברכתו להצלחת התלמידים הממשיכים לקורס פוסקי טהרה, כאשר העומדים בקריטריונים יקבלו מועד ההסמכה שבראשותו תעודת 'פוסק במראות' בסיום הקורס.
לאחריו הרב יצחק אייזיק לנדא רב ואב"ד בבני ברק הסביר בלהט ובחיות על החשיבות הגדולה שיש לפוסק, ובעניינים של טהרה במיוחד, ושיתף בעקרונות מנסיונו הוותיק כרב, וכן ממה שקיבל מאבותיו, והוראות בתחום מרבותינו נשיאנו.
הרב דב טברדוביץ', מו"צ בכפר חב"ד ומי שמעניק את ה'שימוש' בפועל לתלמידי מכללת 'למען ילמדו' עלה לדבר על ענייני טומאה וטהרה הלכה למעשה, ובזה תם החלק העיוני בועידת הטהרה.
כאתנחתא מהלימוד עלה ראש מכללת 'למען ילמדו' הרב ישראל מעל, שסקר את פעילות 'למען ילמדו' בתחום הטהרה והסביר על אופן הלימוד המיוחד של הלכות אלו באמצעים הטכנולוגיים, המצגות הויזואליות, חוברות הלימוד, המטלות והמבחנים, המרצה וה'משיב' האישי, שכל אלה ועוד מעניקים לתלמיד מעטפת שלימה ברמה של מכללה, עד להצלחה במבחני הרבנות הראשית על הלכות נדה ולהיות 'פוסק בטהרה' לעוברים את המסלול בהצלחה.
בהמשך לדבריו, עלו לשידור שתיים מבוגרי הקורס בהלכות נדה – הרב ארי' גרינברג, שליח הרבי במזכרת בתיה, והרב יהודה ליפש שליח הרבי ברמת אביב ג', שדיברו על כך שהקורס שינה את חייהם ברמה האישית, ובוודאי את חייהם כרבנים מנהיגי קהילות בפועל, ובפרט בתחום כמו טהרת המשפחה.
הועידה נחתמה במושב מקצועי בנושא 'טהרה למתקרבים' – פאנל מרתק עם הרב יהורם אולמאן ראב"ד סידני אוסטרליה, הרב מנחם בורשטיין ראש מכון פוע"ה והרב מנחם לאלום דיין ומו"צ בצרפת. הרב בורשטיין ענה על שאלות פרקטיות מהקהל בהנחיית הרב ליפש בנושאי מניעת הריון, רפואה ופוריות, והרב אולמאן ענה לשאלות של שלוחי הרבי ברחבי תבל על נושאי הטהרה אצל מתקרבים.
להרשמה לקורס המלא של פוסקי הטהרה -לחץ כאן או שלח הודעה למס': 0586770744
מקומות אחרונים.
 
 
 
 
 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.