מנדי ברגר | יום ב' כסלו ה׳תשפ״א 18.11.2020

בכינוס האזורי: השלוחים בקרית גת הופתעו מהנתונים של עצמם

בעקבות המצב שלא מאפשר את כינוס השלוחים במתכונתו המסורתית, התכנסו השלוחים לעיר קרית גת לחגוג יחד את כינוס השלוחים להתוועד ולהתעורר ולחזק איש את רעהו • השלוחים צפו יחד במצגת מסכמת מפעולות שלוחי חב"ד בעיר, בסופה נדהמו השלוחים למספרים המפליאים של אלפי משתתפים בלמעלה ממאה שיעורים כמידי שבוע, וקרוב לאלפיים תלמידים במוסדות, ועוד מספרים המעידים על פעולותיהם הברוכות
בכינוס האזורי: השלוחים בקרית גת הופתעו מהנתונים של עצמם

בעקבות המצב שלא מאפשר את כינוס השלוחים במתכונתו המסורתית, התכנסו השלוחים לעיר קרית גת לחגוג יחד את כינוס השלוחים להתוועד ולהתעורר ולחזק איש את רעהו.

הכינוס החל באופן רשמי בהנחיית השליח לשכונת כרמי גת הרב דובער הבלין שהזמין את השליח לשער דרום הרב שלמה וולפא לפתוח ב'דבר מלכות' מדברי המשלח.

הרב וולפא למד יחד עם הקהל את מכתבו של הרבי על כך שמקום שליחותו של כל אחד מיועד לו ע"פ ההשגחה העליונה ומובטח לו שיצליח שם.

מיד לאחריו עלה השליח הראשי ורב העיר הרב משה הבלין לשאת את המשא המרכזי. הרב הבלין המשיך את דברי הרב וולפא וסיפר לקהל שהיה אצל הרבי בשנת תש"ל בשעת מעשה כשיצא המכתב הנ"ל וחיזק ועורר את השלוחים לפעול במרץ כל אחד בתחומו.

לאחר מכן הוזמן מר גבריאל ביטון מתושבי העיר שריתק את הקהל בסיפורי מופת שאירעו לו באופן אישי עם הרבי והפליא בגודל זכותם של השלוחים להיות המעצבים מחדש של העולם.

בשבל זה כובו האורות והשלוחים צפו יחד במצגת מסכמת מפעולות שלוחי חב"ד בעיר, בסופה נדהמו השלוחים למספרים המפליאים של אלפי משתתפים בלמעלה ממאה שיעורים כמידי שבוע, וקרוב לאלפיים תלמידים במוסדות, ועוד מספרים המעידים על פעולותיהם הברוכות.

לאחר האירוע הרשמי נעמדו השלוחים לתמונה קבוצתית, ולאחר מכן המשיכו השלוחים להתוועד יחד על חיזוק עבודת השליחות והגברת הפעילות בעיר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.