מנדי ברגר | יום ב' כסלו ה׳תשפ״א 18.11.2020

בבניין המטה של מד"א באור יהודה: נחנך בית כנסת 'מגן דוד'

נחנך בית כנסת בבניין הנהלת מגן דוד אדום באור יהודה. בית הכנסת החדש זכה לשם "מגן דוד" • הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר כתב את הפסוק הראשון בספר תורה חדש שיוכנס לבית הכנסת
בבניין המטה של מד
צילום: דוברות מד"א

נחנך בית כנסת בבניין הנהלת מגן דוד אדום באור יהודה. בית הכנסת החדש זכה לשם "מגן דוד" ונבנה הודות לתרומה של ד"ר ברונו ואישתו הגב' עליזה ללוש מניס ופריז שבצרפת באמצעות אגודת ידידי מד"א בצרפת.

טקס חנוכת בית הכנסת, נערך בהתאם להנחיות משרד הבריאות ובהשתתפות הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים, הרב שלמה משה עמאר שקבע את מזוזת בית הכנסת ובירך "יהי רצון שבזכות המזוזה הזאת תהיה פה ברכה והצלחה במעשי ידיכם ותעזרו לעם ישראל להציל אותם מכל המחלות ומכל הצרות. יהי רצון שתמיד תהיו מבורכים ובריאים ומוצלחים. אמן"

הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר כתב את הפסוק הראשון בספר תורה חדש שיוכנס לבית הכנסת והוסיף: "זה יום גדול שמגן דוד אדום פותח במבנה החדש את שעריו בקביעת מזוזה על שערי בית הכנסת. אתם משתדלים במסירות מיוחדת להגיע לכל מקום כדי להציל נפשות וכדי להציל חיים. כשרופא עושה השתדלות או הפראמדיק או כל מי שעוסק בהצלת חיים הוא נושא את עיניו לה' ואומר לו 'תעזור לי לרפואות' יש לזה משמעות עמוקה מאוד, יש לזה תוצאות נפלאות ביותר כי ה' הוא בורא רפואות והוא מצמיח ישועות. יהי ה' אלוקינו עמכם כאשר היה עם אבותיכם לא יטו שכם ולא יעזובכם לעולם ועד ה' לאבותיכם יסף עליכם ככם אלף פעמים ויברך אתכם כאשר דבר לכם."

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מודים למשפחת ללוש מצרפת על תרומתה הנדיבה והמרגשת למען עובדי ומתנדבי הארגון. העמקת החיבור בין הגוף לנפש, הודות לבית הכנסת החדש, תסייע לאנשי הארגון - אשר נאבקים בימים אלו מסביב לשעון בנגיף הקורונה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.