מנדי ברגר | יום ב' כסלו ה׳תשפ״א 18.11.2020

הרב מני וולף פותח את אוצרותיו לשותפי "בית בנימין" בהנובר

"בזבוז האוצרות" למען הקמת "בית בנימין" בהנובר: הרב מנחם וולף, מנהל הוצאת הספרים קה"ת באה"ק, ואביו של השליח הנערץ והבלתי נשכח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל, פותח בימים אלה את אוצרותיו ומעניקם לשותפי "בית בנימין", בית חב"ד החדש שנרכש בימים אלה בהנובר שבגרמניה, על ידי השליחה שטערני וולף, רעייתו תבדל"ח של הרב בני ז"ל
הרב מני וולף פותח את אוצרותיו לשותפי

"בזבוז האוצרות" למען הקמת "בית בנימין" בהנובר: הרב מנחם וולף, מנהל הוצאת הספרים קה"ת באה"ק, ואביו של השליח הנערץ והבלתי נשכח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל, פותח בימים אלה את אוצרותיו ומעניקם לשותפי "בית בנימין", בית חב"ד החדש שנרכש בימים אלה בהנובר שבגרמניה, על ידי השליחה שטערני וולף, רעייתו תבדל"ח של הרב בני ז"ל.

במרכזו של 'באנקעט' כינוס השלוחים העולמי, ביום ראשון האחרון, הוצג בפני רבבות הצופים ברחבי תבל סרטון ווידאו מרטיט מהתפתחות השליחות בהנובר על ידי רעייתו ובניו שיחיו של הרב בני ז"ל, במסירות נפש עד ביאת המשיח. בהמשך לכך הכריז יו"ר הכינוס הרב משה קוטלרסקי על רכישת בית חב"ד חדש ורחב ידיים על ידי השליחה שטערני תחי', בעלות של למעלה משלוש מליון יורו, אשר ייקרא בס"ד "בית בנימין" על שם השליח הבלתי נשכח, וכי לצורך הכניסה לבניין היא זקוקה לחצי מליון יורו נוספים, כדי להכשיר את הבניין לפעילות.

בעקבות כך, החל ביום שני השבוע קמפיין שותפות עולמי ורחב היקף כדי לעמוד ביעד של חצי מליון יורו עליו הכריזה השליחה. עד עתה, ארבעים ושמונה שעות לאחר פתיחת קמפיין השותפות, גויס בס"ד למעלה מחצי מסכום זה, ע"י כאלף וחמש מאות שותפים מרחבי העולם.

כדי לעמוד ביעד שהוכרז ולהכשיר את "בית בנימין" לפעילות, פותח אביו של הרב בני, יבדל"ח הרב מנחם וולף את אוצרותיו החסידיים. אמש, בכנס "זום" בו השתתפו מאה ושלושים רכזי ההתרמות מכל העולם, הכריזה המשפחה כי כל מי שייטול חלק בקמפיין השותפות בסכום של 1800 יורו, יקבל מיידית ספר תהילים "אוהל יוסף יצחק" בכריכת עור מהודרת, כאשר במרכזה מוטבע פיסת בד ממפת התוועדויות הקודש של הרבי בשנים תשכ"ז – תשכ"ח, לפני חמישים ושלוש שנה.

בכנס ה"זום" נסקר סיפורה של המפה: מידי שנה היה מגיע לחצרות קדשנו לימי י"ט וחנוכה, הרה"ח הרב אפרים וולף, בא כוחו של הרבי באה"ק ויו"ר אגודת חסידי חב"ד באה"ק. לנסיעה לשנת תשכ"ח הצטרפה אליו לראשונה זוגתו תבדל"ח מרת פסיא. בשהותם בחצרות קדשנו הם התאכסנו בבית ידידיהם הרה"ח ר' שמעון גולדמן ז"ל. בבית הרב גולדמן התגורר גם חותנו הרה"ח ר' יוחנן גורדון, גבאי "בית חיינו" עשרות בשנים. בין המשפחות שררה ידידות עמוקה, וטרם נסיעתם חזרה לארץ, מסר הגבאי הרב גורדון לרב אפרים וולף וזוגתו את המפה ששימשה להתוועדויות הרבי באמצע שנות הכ"ף, אשר כבר בלתה ועמדה להחלפה.

מפה זו שימשה את הרבי בהתוועדויות קודש רבות, שמעה התוועדויות של שמחה, כאב לב וזעקה פנימית על צרות הכלל והפרט, ראתה ריקודי שמחה, ושמעה בכי מעומק לב טהור על גלות השכינה ועם ישראל, ונספגה מיין כוס של ברכה וברכות נצחיות.

כאמור, ספר התהילים הנדיר והמיוחד עם בד הקודש מהתוועדויות הרבי, יוענק לכל מי שיזכה להיות שותף בסך 1800 יורו בקמפיין השותפות למען "בית בנימין" הנמצא בשיאו בימים אלו.

יצויין, כי בעבר בזבז אביו הרב מנחם וולף אוצרות נדירים במיוחד למען התפתחות השליחות בהנובר, ובהם, הענקת ידית דלת חדרו של הרבי, ה"קליאמקע", וכן אריח עליו עמד הרבי בתפילות ב"בזאל הקטן", וכן לוחית הרישוי שנשאה את המספר 770 DD מרכבו של הרבי, לנדיבי עם שעמדו לימין בית חב"ד בהנובר.

לשותפות ב"בית בנימין" ולקבלת ספר התהילים, הכנסו באתר השותפות ומלאו את פרטיכם ליצירת קשר - לחצו כאן

וכן בטלפונים / וואצאפ הבאים: ר' אלי וולף, 054-3132770; ר' זושא וולף, 052-5526668, ר' דוד סלאווין, 054-5453770

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.