מנדי ברגר | יום כ"ט חשוון ה׳תשפ״א 16.11.2020

נשארו בארץ: השלוחים בעיר הבירה התאספו לכינוס אזורי

שלוחי חב"ד בעיר הבירה ירושלים התכנסו יחד לכינוס אזורי - לאחר שלא יכלו להמריא לחצרות קודשנו להשתתף בכינוס השלוחים העולמי • את הכינוס אירח הרב יעקב סלונים, שליח חב"ד בגבעת מרדכי
נשארו בארץ: השלוחים בעיר הבירה התאספו לכינוס אזורי
צילום: באדיבות המצלם

לקראת ימי כינוס השלוחים התכנסו מספר שלוחים בירושלים לחשוב מה לעשות כדי לנצל לטובה המצב בו נשארים במקום השליחות והחליטו שיש להתאחד ביחד בשבת אחים כל בתי חב"ד בעיר.

השלוחים מנהלי בתי חב"ד הוזמנו לסעודת מלווה מלכה יוקרתי בבית חב"ד גבעת מרדכי ע"י השליח ורב הקהילה הרב יעקב סלונים.

את הערב פתח בזום העולמי השליח הרב נפתלי הכהן רוט יו"ר צעירי חב"ד ירושלים שכמידי שנה פותח את התכנסות המלווה מלכה בכינוס העולמי.

לאחריו בירך בשם רבני חב"ד רב הגבעה הצרפתית ומותיקי רבני ירושלים הרב אברהם מיכאל הלפרין, חבר בי"ד רבני חב"ד.

לדבר נציגי השלוחים הוזמנו הרב יוסף יצחק סלונים השליח ורב מרכז העיר והשליח לבית הרפואה "הדסה" הרב ישראל נפתלין. השליח ובעל המנגן הרב ישעיהו וויס הנעים במהלך הערב בחליל ניגוני דבקות. 

למשא המרכזי להתוועדות עם השלוחים הוזמן הרב טוביה זילברשטרום מרבני חב"ד בירושלים ורב ביהכנ"ס חב"ד שיכון חב"ד, שבטוב טעם וברגש חסידי ביטא את עוצמת השפעת השלוחים שפועלים בכחו של הרבי ומביאים גאולה פרטית וגאולה כללית לעולם.

רב השכונה בגבעת מרדכי הרב איסר קלונסקי כיבד את השלוחים המתכנסים בשכונה והביע את התפעלותו מכמות השלוחים בעיר וציין את העשייה האישית לה נחשף בפעילות בית חב"ד גבעת מרדכי והשליח הרב יעקב סלונים שמסייע לכל אחד ואחת באזור ובירך את השלוחים להצלחה רבה בעבודת הקודש והבאת הגאולה.

השלוחים ישבו ביחד עד השעות הקטנות של הלילה והחליטו בעז"ה על מספר צעדים לחיזוק הקשר עם קהילות אנ"ש ירושלים על מנת שיתגייסו בגופם ובממונם לעזרת השלוחים הן במסירת שיעורים וביציאה למבצעי הרבי ולקראת חנוכה בעז"ה יפורסמו לאנ"ש בעיר מוקדי שיירות אור כשבכל יום אזור אחר של העיר יואר באור מבצע חנוכה בשטורעם הכי גדול.

השלוחים חתמו על פ"נ כללי עבור שלוחי עיה"ק ירושלים כשאחד השלוחים בירושלים השוהה בחצרות הרבי קרא הפ"נ על ציון הרבי.

מתגובות השלוחים בעיר נרגשת עוצמת האוירה המיוחדת שהיתה בכינוס כשכל המשתתפים מאוחדים לצאת בתנופת עשיה מתוך אחדות ורצון לעשות נחת לרבי המשלח. "ישר כח לכל המארגנים! היה ממש כינוס שלוחים. הכנה לכינוס שבקרוב ממש יהיה כאן בעיה"ק עם הרבי בראשנו. חזרתי הביתה עם כוחות מחודשים לפעילות מהתוכן, האווירה ובעיקר מהביחד. הרגישו את הברכה שבאחדות", אמר אחד השלוחים ל-COL.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.