שלמה מן | יום כ"ד חשוון ה׳תשפ״א 11.11.2020

במתכונת קורונה: כינוס השלוחים העולמי יפתח הבוקר בפעם ה-34

כינוס השלוחים העולמי ייפתח הבוקר, לראשונה מאז נוסד לפני 34 שנה, במתכונת וירטואלית • מרכז התקשורת החב"די COL עם כל הפרטים: כך ייראה הבאנקעט, מעמד קריאת הפ"נ הכללי, הסדנאות • צפי להשתתפות שיא
במתכונת קורונה: כינוס השלוחים העולמי יפתח הבוקר בפעם ה-34
הערכות ששוגרו אל השלוחים (צילום: באדיבות המרכז לענייני חינוך)

במתכונת קורונה, וירטואלית, באמצעות הזום, בשל המצב - יפתח הבוקר (חמישי), כמידי שנה בשנה לקראת שבת מברכים החודש כסלו, כינוס השלוחים העולמי.

הכניסה אל הסדנאות ושלל התכניות, מלבד הבאנקעט, תתאפשר לשלוחים בלבד.

בשבועות האחרונים שינע ה'מרכז לענייני חינוך', המנהל את הכינוס, ערכות אל כל השלוחים בכל פינה בעולם. הערכות כללו תיק ייעודי כמידי שנה, תג, עט, קובץ לימוד. כמו בשנה רגילה.

מאמצים רבים השקיעו אנשי ועד הכינוס בחודשים האחרונים בכדי לטוות תכנית מותאמת בשל המצב. למעשה, עד לפני כחודש טרם ברור היה כיצד יתקיים הכינוס. רעיונות עלו וירדו ללא הרף. עלה תכנון לקבץ בחצרות קודשנו רק שלוחים מארצות הברית, ורעיונות דומים.

הנושא שנבחר השנה ללוות את הכינוס הוא "שליחות בכל מצב, להביא לימות המשיח". הנושא הזה יעבור כחוט השני במושבים המרכזיים, בסדנאות השונות, ובהתוועדויות הגלובליות שיתקיימו בצורה וירטואלית.

הפ"נ הכללי, בניגוד לשנים עברו שהתקיים בבוקרו של יום שישי, יערך הפעם ביום ראשון ויועבר בשידור ישיר, בכדי לאפשר לכלל השלוחים להשתתף (בשל השבת והפרשי השעות).

קודם קריאת הפ"נ, תתקיים התוועדות הכנה מיוחדת.

במל"ח מבהירים, כי "על מנת להבטיח שהמעמד כולו יקדש שם שמים, יכבד את שם ליובאוויטש ויתאים להוראות הרשויות וגורמי הרפואה בניו יורק, אנו מבקשים בכל לשון של בקשה, שגם השלוחים שעל אתר - הקרובים בגשמיות למקום, לא ייכנסו ולא יצטרפו אל נציג המל"ח שייכנס לקרוא את הפ"נ".

הבאנקעט החגיגי שיחתום את הכינוס, יחל בצהרי יום ראשון, כ"ח מרחשוון, בשעה 1 בצהרים שעון ניו יורק, במטרה לאפשר לכל השלוחים בכל אזורי הזמן על פני הגלובוס ליטול בו חלק.

את הנאומים המרכזיים בבאנקעט ישאו - שליח הרבי בלונדון הרב מנחם מענדל קלמנסון ועורך הדין הבכיר נתן לוין (נט לואין), שליווה את משפט הספרים. לוין יגולל את הקשר הקרוב שזה לו מהרבי ויחשוף הוראות והדרכות שקיבל מן הקודש פנימה.

חלק מרכזי בבאנקעט יוקדש לשלוחים ממדינות שונות שיציגו את הדרכים שבהן התמודדו עם אתגרי הקורונה.

הצפייה בבאנקעט תתאפשר לכל אנ"ש ללא הגבלה.

"תקופה יוצאת דופן זו, בה אנו שרויים במהלך עשרה החודשים האחרונים", אומרים במרכז לענייני חינוך, "דורשת מאיתנו תעצומות נפש, להמשיך בשליחות הקדושה לתקן עולם במלכות ש-ד-י, להמשיך ולשמור על הגחלת היהודית בכל עיר ועיירה, להמשיך ולקשר את היהודים בעיר ובסביבה לתורה ולמצוות, לתפילה ולשיעורי תורה, ולחבר אותם לנשיא הדור.

"השלוחים כולם יחד עם נשותיהם ובני ביתם מוכיחים לעולם כולו שיום ולילה לא ישבותו, למרות הבוקה ומבולקה השוררת ברחבי תבל הן אצל המנהיגים והשלטון והן אצל המון העם".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.