מנדי ברגר | יום כ"ג חשוון ה׳תשפ״א 10.11.2020

ירושלים: טקס חנוכת שלושה מבני גני חב"ד בחומת שמואל

בהתרגשות רבה ובשעה טובה ומוצלחת נחנכו שלשה מבני קבע נוספים עבור גני חב"ד חומת שמואל (הר חומה) בירושלים ת"ו שנבנו על ידי עיריית ירושלים אודות לפעולתו הנמרצת של נציג חב"ד בעירייה ויועץ ראש העיר הרב יעקב הלפרין • שליח הרבי, רב הקהילה ומנהל בית חב"ד הרב שניאור זלמן כהן פתח בדברי ברכה לרגל האירוע
ירושלים: טקס חנוכת שלושה מבני גני חב

בהתרגשות רבה ובשעה טובה ומוצלחת נחנכו שלשה מבני קבע נוספים עבור גני חב"ד חומת שמואל (הר חומה) בירושלים ת"ו שנבנו על ידי עיריית ירושלים אודות לפעולתו הנמרצת של נציג חב"ד בעירייה ויועץ ראש העיר הרב יעקב הלפרין.

שליח הרבי, רב הקהילה ומנהל בית חב"ד הרב שניאור זלמן כהן פתח בדברי ברכה לרגל האירוע בציינו את החינוך המיוחד של גני חב"ד הממשיך את מסורת האבות בדרכו של הרבי. בדבריו הוא הודה במיוחד לרב הלפרין על מסירותו ונחישותו הרבה לקבלת מבנים מפוארים אלו יחד עם כל המסייעים בזה.

הרב יעקב הלפרין הדגיש בדבריו על הזכות לפעול למען חינוך ילדי ישראל ועל כך שכל הפעולות הינם אך ורק בכוח שליחות הרבי. הרב הלפרין קיבל בברכה את כל האורחים החשובים ובראשם את סגנית ראש העיר גב' חגית משה שהשתתפה באירוע, בציינו, את השיתוף פעולה וההתגייסות המלאה שלה לקבלת הגנים כמו גם לכל ענייני חב"ד בעיר יחד עם ברכת יישר כוח לשליח הרב שניאור כהן שבזכות דחיפתו התמידית ועקשנותו החסידית פעלנו במרץ הנכון לקבלת הגנים. בסיום דבריו, העלה על נס גם את פועלו הרב של ראש העיר מר משה ליאון והעמידה שלו מול כל האתגרים הרבים לטובת כל התושבים.

סגנית ראש העיר גב' חגית משה סיפרה בהתלהבות על הזכות והכבוד בשותפות לפעול למען קבלת מבני גנים בעיר הקודש ירושלים, כאשר מאות שנים ודורות רבים השתוקקו אבותינו וציפו לשוב אליה ולגדל את ילדינו בה. היא ציינה בדבריה את השמחה לסייע תמיד בכל האפשר לצידו של הרב הלפרין הדורש ללא הרף, לכל ענייני חב"ד בעיר. 

מנהלת הגנים גב' תהילה טורקוב הביעה את ברכתם של כל הצוות וילדי הגנים וציינה גם את החוויה של גנים הממוקמים בתוך מבני קרוואנים והמעבר מאפילה לאורה אל מבני הגנים החדשים המפוארים. היא הודתה בדבריה לכל העוסקים במלאכה ולכל צוות הגן וצוות מערכת החינוך המלווה את הגן.

הדוברים הודו בדבריהם לעומד בראש 'רשת גני חב"ד באה"ק' הרב יעקב ליברמן שנכח באירוע שאודות להתנהלות והארגון הנכון והמסודר של הרשת ניתן לפעול איתם ולסייע לכל גני חב"ד שתחת ה'רשת' הפזורים ברחבי ירושלים.

את האירוע ליוו הזמרים החסידיים האב והבן ר' אהרון ור' דוד סיטבון שהנעימו בשירתם המרגשת ובראש ארגון האירוע הנפלא שיתקיים על מרפסת הגנים עמד מנהל הפעילות של בית חב"ד השליח הרב מנחם טורקוב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.