שלמה מן | יום כ"א חשוון ה׳תשפ״א 08.11.2020

העו"ד הבכיר שהוביל את משפט הספרים יחשוף הוראות ב'כינוס'

העו"ד הבכיר שהוביל את 'משפט הספרים' עד ל"דידן נצח" הסופי, מר נתן לוין, יתחבר השנה במעמד ה'באנקעט' החגיגי שיתקיים אי"ה ביום ראשון בהשתתפות אלפי השלוחים - ויחשוף את הקשר האישי המיוחד שפיתח עם הרבי, ואת ההדרכות וההוראות שזכה לקבל במשך השנים • נאום מרכזי נוסף: השליח בלונדון הרב מנחם מענדל קלמנסון
העו
ברקע: הבאנקעט אשתקד (צילום: שניאור שיף). בעיגול: נתן לוין (ארכיון COL)

ימים ספורים קודם פתיחתו של כינוס השלוחים העולמי, שהשנה בשל המצב יתקיים בפורמט קורונה, באמצעות הזום, חושף 'ועד הכינוס' את זהותם של הנואמים המרכזיים במעמד ה'באנקעט' החגיגי שיתקיים אי"ה ביום ראשון.

השליח הרב מנחם מענדל קלמנסון, פה מפיק מרגליות, הנודע ברהיטות הכתיבה והדיבור שלו ובהשפעה על קהלים נרחבים, ישא את המשא המרכזי.

הרב קלמנסון יחד עם רעייתו וילדיהם, מכהנים בשליחותו של הרבי בלונדון בירת אנגליה. הרב קלמנסון מנהיג של קהילה גדולה ודינמית, ורב אהוב על באי בית הכנסת ושומעי לקחו מכל החוגים בעיר. במשך השנים, פרסם מאות מאמרים בעניני השעה לאור תורתו של הרבי, כמה ספרים שהפכו להיט עם צאתם לאור, ומעגלי ההשפעה שלו מקיפים קהלים רחבים מאוד.

נאומו של הרב קלמנסון יתמקד במוטו השנתי של הכינוס: "שליחות בכל מצב – להביא לימות המשיח", אתגרי השליחות והצלחה במשימות המוטלות עלינו, גם לאור המצב הבינלאומי החדש והלא מוכר בו אנו מצויים בשנה האחרונה.

נאום מיוחד נוסף במעמד המרכזי, ישא העו"ד הבכיר שהוביל את 'משפט הספרים' עד ל"דידן נצח" הסופי, מר נתן לוין.

לוין, יליד לודז' שבפולין, היגר עם משפחתו לארה"ב עם פרוץ מלחמת העולם השניה. לאחר שסיים בהצלחה לימודי משפטים, שימש כמתמחה של שופט בית המשפט העליון ג'ון מרשל הרלאן, ונכנס לעבוד במשרד המשפטים האמריקאי תחת ממשל קנדי. כיהן כפרופסור אורח בביה"ס למשפטים בהרווארד, בביה"ס למשפטים בג'ורג'טאון, ובביה"ס למשפטים בשיקגו.

במשך קרוב לשישים שנה משמש לוין כעורך דין בכיר, ומשפטן נודע בבתי משפט מדינתיים ופדרליים. במסגרת מאבקיו לזכויות אדם, ולחופש דת מלא לכל אזרח, הוא הוביל את המאבק הפומבי להצבת חנוכיות ענק במרכזי הערים.

במסגרת נאומו, יחשוף מר לוין את הקשר האישי המיוחד שפיתח עם הרבי, ואת ההדרכות וההוראות שזכה לקבל במשך השנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.