מנדי ברגר | יום כ"א חשוון ה׳תשפ״א 08.11.2020

שלוחי חב"ד למדינת קפריסין נפגשו ל'כינוס השלוחים' אזורי

שלוחי חב"ד במדינת קפריסין התאספו היום לכינוס השלוחים אזורי קטן ופרטי – לאחר שנמנע מהם, יחד עם אלפי שלוחי הרבי המנהלים בתי חב"ד ברחבי תבל, להמריא ל-770 שבניו יורק להשתתף בכינוס העולמי שנערך מידי שנה בימים אלה, בשבוע שלפני ראש החודש כסלו
שלוחי חב

שלוחי חב"ד במדינת קפריסין בראשות השליח הראשי הרב זאב רסקין, התאספו היום (א') לכינוס השלוחים אזורי קטן ופרטי – לאחר שנמנע מהם, יחד עם אלפי שלוחי הרבי המנהלים בתי חב"ד ברחבי תבל, להמריא ל-770 שבניו יורק להשתתף בכינוס העולמי שנערך מידי שנה בימים אלה, בשבוע שלפני ראש החודש כסלו.

מידי שנה, הכינוס נערך בסוף-שבוע ב'בית חיינו' בו השלוחים נהנים מארוחות משותפות, התוועדויות, הרצאות וסדנאות, כאשר השיא הוא תפילה משותפת על ציונו הקדוש של הרבי בקווינס, לצד ה'תמונה המרכזית' והבאנקעט העוצמתי.  

הרב איציק אייזנבך, שליח חב"ד בעיר פאפוס, שאף אירח את ה'כינוס', מסר ל-COL: "לרגל כ' חשוון ולרגל הכינוס העולמי שנערך בדרך כלל בימים אלו – התכנסו אנו, השלוחים למדינת קפריסין, התוועדנו יחד, והעלנו זיכרונות משנים עברו".

הוא הוסיף, כי "היה מצוין לראות וליהנות מהאחדות בין השלוחים בקפריסין שתמיד ידועה לטובה ואכן השלוחים כולם ובני ביתם דאגו לתכנית עשירה פעילות לילדים ועוד".

גם שליח חב"ד באיי-נאפה, הרב זושא ניימרק אמר ל-COL: "זאת הייתה חוויה משפחתית. אנחנו לא מוותרים על הרצון של הרבי להתאחד ב'כינוס השלוחים'. אז אם לא כינוס כללי דאגנו לכל הפחות לכינוס משלנו – אזורי".  

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.