מערכת COL | יום ג' תמוז ה׳תשס״ה 10.07.2005

כתבה מגמתית ועויינת ב"יומן" של ערוץ 1

עוד הוכחה לנבזותה של התקשורת הישראלית: אורי גולדשטיין, כתב ערוץ 1, הגיע ביום חמישי לכפר חב"ד, בלי שום תיאום מוקדם, והחל לצלם. שאלותיו עוררו חשד אצל הנוכחים, והללו מיהרו להזעיק את דובר חב"ד, הרב מנחם ברוד. הוא עצר את הצילומים ודרש לקבל פרטים על מטרתו של הכתב. במהרה התברר כי מדובר בכתבה שנועדה לשידור ביומן שמשודר ליל שבת. בעקבות זאת אמר הרב ברוד לכתב כי לא יוכל לצלם, מאחר שחסידי חב"ד לא יתראיינו לכתבה שמשודרת בשבת. הכתב אמר: "אין לך זכות להורות לי מה לעשות". הרב ברוד השיב: "אבל יש לי זכות ללוות אותך וליידע את מי שתרצה לראיין שהמטרה היא לשדר זאת בשבת". בעקבות זאת עזב הכתב את כפר חב"ד, ונסע לצפת, שם התמקם ליד הישיבה המשיחיסטית. את התוצאה תוכלו לראות בהקלטה מהשידור החוזר ששודר במוצאי השבת.אגב, בכפר חב"ד ניסה הכתב להציג את עצמו כמי שבא להציג את הצד של חב"ד ולהזים את "התדמית האלימה שקיבלו אנשי חב"ד בזמן האחרון". טוב שהיה במקום איש מנוסה, כמו הרב ברוד, שידע לא להתפתות לדברי החלקלקות השקריים הללו. עובדה שהכתב קיבל את כל העובדות על ההשתוללות של האיש שחנה בכביש כורכר מאחורי הכפר, כאשר השומרים ביקשו ממנו להזדהות, ובכל זאת העדיף להביא את טענתו השקרית כאילו "טעה בדרך". ואולי הלקח ממקרה זה וממקרים דומים הוא - לא להתראיין למי שמגיע בלי תיאום עם הגורמים המוסמכים, שבידם הכלים והניסיון לדעת להבחין בין עיתונאי הגון וענייני לבין עיתונאי מגמתי הזומם להשמיץ, לעוות ולסלף.לצפיה: לחצו כאן
כתבה מגמתית ועויינת ב
לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
4 תגובות
1.
ראיונות לתקשורת
ג' תמוז ה׳תשס״ה
יישר כח למנחם ברוד על שמנע ראיון שלילי לתקשורת, ירבו כמותו ויש לדרוש מכל חסידי חב"ד שאין לאף אחד זכות להביע דעה בציבור בשם חב"ד אלא לדובר חב"ד בלבד.
2.
צפיתי והזדעזעתי
ג' תמוז ה׳תשס״ה
לעניות דעתי, כתבה זו הינה תעודת עניות לתקשורת והמדיה הישראלית. אם צפיתם בה עד סופה, הבחנתם שלאחר הכתבה מתקיים דיון בו מציגים שני פרשנים את דעותיהם.
ברגע שאחד מהם מזכיר את המילים הגסות "אהבת ארץ ישראל", מתקוממת מארחת התוכנית: לא ידעתי שתקלקל בסוף... וכאשר הוא מנסה להתגונן לנפשו – השדרנית בוחרת לקטוע אותו ומזדרזת לסיים את התוכנית.
התקשורת היא כידוע אובייקטיבית: היא שונאת את כל הימניים המתנחלים והחרדים בשווה...
3.
כתבה מעניינת
ג' תמוז ה׳תשס״ה
שלא כפי שכתבתם בכותרת, לפי ראות עיני אין כאן בצפת איזה שהיא הנהגה חריגה הגורמת לחילול ה', יש כאן לכל היותר דעה שאולי אינכם חושבים כמוה. כפי הידוע לי, גם בצפת בחורים סרבו להתראיין, ואמרו לו שאינם מוסמכים וכו', אך במה שמדובר על חילול ה', המקרה המובא מהכפר, עם הנהג וכו', הוא חילול ה' מוחלט, ולא רק פה, אלא בכל אתרי התקשורת שאתם הצגתם, הדבר מובוא בצורה שלילת, המבזה שם חב"ד.
וכדאי דווקא ביום קדוש זה להרבות באהבת ישראל, ובכל מקרה אחים אנחנו, ומוטל עלינו לדבר אחד על השני רק בצורה חיובית, אפילו אם חושבים אחרת . ונזכה כבר לגאלה.
4.
נורא!
ג' תמוז ה׳תשס״ה
פשוט מזעזע!!!
קצת שכל לא יזיק לאלו מצפת...
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.