מנדי ברגר | יום י"ז חשוון ה׳תשפ״א 04.11.2020

הונחה אבן הפינה לקמפוס החדש של ישיבת תות"ל בעיר קריית גת

במעמד רב העיר וראש הישיבה הרב משה הבלין וראש העיר קרית גת מר אבירם דהרי נערך היום טקס הנחת אבן הפינה לבניין החדש לישיבת תומכי תמימים בעיר • התוועדות מרכזית עם רבני הישיבה לרגל הנחת אבן הפינה תשודר מחר (ה') בשידור חי כאן במרכז התקשורת החב"די COL, החל מהשעה 20:00 בערב
הונחה אבן הפינה לקמפוס החדש של ישיבת תות
צילום: באדיבות המצלם

ברגשי גיל שמחה והודיה להשי"ת התקיים היום יום רביעי י"ז מר חשוון, טקס הנחת אבן הפינה לבניין החדש לישיבת תומכי תמימים בקרית גת.

עפ"י התוכנית, הבניין החדש ישתרע על כ-5000 מטר בגובה של 4 קומות וישמש את הישיבה למגורים חדשים ומפוארים לתלמידי הישבה, במקום הדירות הרבות שנשכרו בשנים האחרונות, עקב ריבוי התלמידים כ"י. בנוסף ישמש גם ספרייה וחדר אוכל רחב ידיים.

הרב משה הבלין ראש הישיבה ורב העיר קרית גת, הזכיר את הברכות הנפלאות שקיבלנו מהרבי עבור הרחבת והתפתחות הישיבה ובירך את כל העוסקים במלאכה, במיוחד היות האירוע בסמיכות ליום הולדת מייסד תומכי תמימים הרבי הרש"ב, ואשר תפקידם של התמימים להיות אלו שיעמדו מול כל הניסיונות עד ביאת משיח צדקנו.

ראש העיר קרית גת מר אבירם דהרי כיבד את המעמד בנוכחותו ביחד עם ר' מאיר ואזנה העושה רבות ונפלאות למען תושבי העיר ומלווה את הישיבה ביחד עם מוסדות חב"ד בעיר במשך שנים רבות להצלחתם והתפתחותם.

כמו כן השתתפו באירוע כמה מרבני הישיבה ובראשם הרה"ח זושא אלפרוביץ משפיע ראשי בישיבה ומנכ"ל הישיבה הרה"ח לוי יצחק הבלין ביחד עם הרה"ח יוסף יצחק וולף נציג ההנהלה הגשמית וצוות המשרדים.

התוועדות מרכזית עם רבני הישיבה לרגל הנחת אבן הפינה תשודר בשידור חי כאן במרכז התקשורת החב"די COL, מחר, ביום חמישי י"ח מר חשוון (5.5.20) החל מהשעה 20:00 בערב.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.