מנדי ברגר | יום י"ז חשוון ה׳תשפ״א 04.11.2020

בזאל ישיבת 'אהלי תמימים': קבלת פנים לשלוחים החדשים

מעמד רב רושם נערך השבוע בישיבת אהלי תמימים בכפר חב"ד עם הגיעם של שלוחי הרבי לשנת תשפ"א, לאחר שחזרו אחרי שנת ה'קבוצה' אצל הרבי בניו יורק
בזאל ישיבת 'אהלי תמימים': קבלת פנים לשלוחים החדשים

מעמד רב רושם נערך השבוע בישיבת אהלי תמימים בכפר חב"ד עם הגיעם של שלוחי הרבי לשנת תשפ"א, לאחר שחזרו אחרי שנת ה'קבוצה' אצל הרבי בניו יורק.

בישיבה הם יפעלו עם הבחורים ויפיחו חיות חסידית לאור הכוחות שהם צברו במשך שנה אצל הרבי, וימשיכו בפעילויות הגדולות של השלוחים לשנת ה'תש"פ.

במעמד הגדול שנערך בזאל הישיבה (כמובן על פי כל כללי הזהירות בתקופה זו), הזמין מנהל הישיבה הרב דוד קוללי, את מנהל קרית החינוך הרב אלי וילהלם שיחי' לשאת דברים בגודל מעלת השליחות.

אחריו הוזמן ראש הישיבה הגה"ח הרב משה הלל שביאר את גודל הענין על פי פרשת שבוע. לאחר מכן דיבר התלמיד השליח שלומי בן עמי שסיפר לבחורים כמה קשה לעזוב מקום כל כך נעלה כמו חצרות קדשינו שאפשר להמשיך להתעלות בו בתורה ועבודה ובוחרים לעזוב הכל ולצאת לשליחות כי זה מה שנדרש מאיתנו.

אחרון הנואמים היה מייסד הישיבה הרב שמוליק רייניץ שהתוועד אודות התפקיד של שליח ועד כמה פעילותו חיונית בכל מקום - בין אם בית חב"ד בחו"ל או בישיבה בישראל, וחתם את האירוע באחלו הצלחה רבה ומופלגה וישצליחו להדליק נשמות ולקרבם לרבי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.