שלמה מן | יום ט"ו חשוון ה׳תשפ״א 02.11.2020

קמפיין מסיבי בקראון הייטס: "תגבילו את כוח המושל קאומו"

לצד ההצבעה לנשיא הבא של ארה"ב יבחרו מחר גם חברי המועצה המחוקקת • ​קמפיין חדש בקראון הייטס קורא לאנ"ש לממש את זכותם ולהדיח את חברי המועצה הנוכחיים שסייעו למושל ניו יורק במהלכים נגד יהודים
קמפיין מסיבי בקראון הייטס:
אילוסטרציה. צילום: איציק רויטמן

הבחירות הגורליות בארצות הברית, שיתקיימו מחר (שלישי), לא יקבעו רק את גורל הנשיא לארבע השנים הקרובות, שישב בבית הלבן בשדרת פנסילבניה.

לצד ההצבעה על זהות הנשיא, מצביעים אזרחי המדינות אף על שורה של תפקידים ונציגים במשרות נמוכות יותר. כך לדוגמה, הצבעה על זהות חברי המועצה המחוקקת בכל מדינה.

קמפיין חדש, שעלה לאוויר בישורת האחרונה, רגע לפני פתיחת הקלפיות, קורא לתושבי שכונת קראון הייטס ממש את זכותם ולהדיח את חברי המועצה הנוכחיים שסייעו למושל ניו יורק אנדרו קואומו במהלכים נגד יהודי ניו יורק.

לדברי יהודים רבים בשכונות החרדיות של ניו יורק, מושל המדינה, אנדרו קאומו, מנצל לרעה את כוחו ומשית כללים נוקשים על המגזר (בעיקר בעת משבר הקורונה) באופן שחורג מסמכותו. זאת בשל "סמכויות בלתי מוגבלות" שניתנו לו בידי חברי המועצה המחוקקת בניו יורק.

"ביום שלישי הקרוב", נאמר בקמפיין, "לצד הבחירות החשובות ביותר על זהות הנשיא הבא, תתקיימנה אף בחירות על זהות מחוקקי המדינה. האם תצביע בעבורם? אם כן, אל תתלונן על מה שהמושל קאומו עשה".

עוד מסבירים אנשי הקמפיין: "פעמים רבות מפיקים תועלת בעצם ההצבעה, גם אם בפועל לא יהיו לה השלכות (כי, לדוגמה, חסר הרוב הנדרש). כאשר המושל רואה שקהילה מסוימת לא מצביעה בעבורו באופן גורף - זה מדליק אצלו נורות אדומות".

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
בעזרת ה
ט"ז חשוון ה׳תשפ״א
נקווה להצלחה גדולה ומשם לגאולה קרובה
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.