שלמה מן | יום י"א חשוון ה׳תשפ״א 29.10.2020

החלו עבודות הבנייה לקמפוס החדש של ישיבת תות"ל באלעד

אחרי שנים ארוכות בקרוואנים ובצריפים עראיים , החלו השבוע לאחר מאמצים כבירים שהובילו לקבלת אישור בנייה - עבודות הבנייה לקמפוס החדש והמפואר של ישיבת 'תומכי תמימים' באלעד
החלו עבודות הבנייה לקמפוס החדש של ישיבת תות
עבודות הבנייה באלעד (באדיבות המצלם)

לישיבת 'תומכי תמימים' בעיר אלעד, שנוסדה לפני ח"י שנים, יצאו מוניטין רבים כפנינת חמד מיוחדת ומצויינת, מבצר גדול של תורה וחסידות, שתלמידיו, תמימים הממיתים עצמם באהלה של תורה, בשקידה והתמדה עצומה, והנהגה חסידית מופתית, כשרבים התלמידים המתדפקים על שעריה.

רבנים חשובים ואישי תורה שביקרו בישיבה הביעו התפעלות מן הרמה התורנית הגבוהה של תלמידי התמימים, ולא פחות מכך, מן האוירה המשפחתית בישיבה, כשהאושר וההנאה הרוחנית נסוכה על פניהם.

כל אלו באים בזכות הצוות המובחר של מגידי השיעורים המשפיעים ומשגיחי הישיבה, העושים מלאכתם במסירות ובהצלחה בלתי רגילה ב"ה, בראשות ראש הישיבה הרב אברהם אשר בלינוב. כאשר הישיבה מהוה בחסדי ה' - בין השאר - תל תלפיות, להפצת החסידות בעיר, ומוקד לפעילות המבצעים גם מחוצה לה.

לא יאומן, שעד כה שוכנת הישיבה בקרוואנים וצריפים עראיים, ובתנאים לא קלים בכלל, ועתה לאחר מאמצים כבירים, עלה בידי הנהלת הישיבה לקבל אישור בנייה, בהתגייסות האישית של ראש העיר הרב ישראל פרוש שי' והאגפים הרלוונטים בעירייה, ובשיתוף עם הקהילה החב"דית ונציג חב"ד בעיר ר' אורן מזרחי ובראשות המד"א הרב שניאור זלמן ירוסלבסקי. כאמור כבר החלו בעבודת הבניה, במטרה שכבר בקרוב יאכלסו את כל מחלקות הישיבה.

הידיעה המשמחת על התחלת הבניה, התקבלה בקרב משפחת תלמידי ובוגרי הישיבה לדורותיה, בהתרגשות עצומה, תוך כדי גילוי אהבה רבה לישיבה, ותפילה לבבית להצלחת המשימה הקדושה, להעמדת בניני פאר בע"ה הראויים לתלמידי התמימים שיחיו. התלמידים השלוחים, ואתם עמם כל השלוחים שהיו בישיבה מאז, אינם מסתירים רגשי שמחת לבבם, ומייחלים ליום בו יחנכו את את הבניינים הגדולים שמגדלים בהם תורה ותפילה.

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
אין כמו הישיבה באלעד
י"א חשוון ה׳תשפ״א
ישר כח לראש הישיבה הרב בלינוב ולרב קטן המשקיעים ימים ולילות לרווחת התמימים בישיבה תוך הקפדה יתירה על חינוך חסידי ואיכותי!
2.
מחמם את הלב
י"א חשוון ה׳תשפ״א
כהורה לכמה תמימים בוגרי הישיבה אין לי מילים להודות להנהלת הישיבה על כך שמשקיעים בחינוך התמימים בשיטה ייחודית שלא מצאתי כדוגמתה ואני כל כך שמח שסוף סוף מתחילים לבנות בנין של קבע לישיבה.. מגיע לתמימים ולהנהלת הישיבה באלעד בנין מפואר וישיוכלו להתרחב ולקבל עוד תלמידים.
3.
מגיע להם!
י"ב חשוון ה׳תשפ״א
כאבא לתלמידים המתחנכים בישיבה אני נוכח לראות בשטח את ההשקעה העצומה של הצוות הנפלא בתלמידי התמימים. החל מהמשפיעים הרמי"ם התלמידים השלוחים היקרים, ובניצוח המנהל הרוחני הרב קטן שי'. מגיע להם בנין מרווח והרחבה גשמית שוודאי תשפיע על ההרחבה הרוחנית. עלו והצליחו!
4.
אין כמו הישיבה באלעד
י"ב חשוון ה׳תשפ״א
ישר כח לראש הישיבה הרב בלינוב ולרב קטן המשקיעים ימים ולילות לרווחת התמימים בישיבה תוך הקפדה יתירה על חינוך חסידי איכותי!
5.
ישיבת תות"ל אלעד עלו והצליחו מכל הלב!
י"ב חשוון ה׳תשפ״א
כאבא לכמה ילדים שעברו את הסדן של תות"ל אלעד וב"ה רואים עד היום את הפירות.
אני מלא תודה והערכה לצוות המיוחד, אנשי חינוך אמיתיים, רמי"ם, משפיעים ומשגיחים ובראשם ראש הישיבה הרב בלינוב והמנהל רוחני המסור והאהוב הרב יעקב קטן שהשקיעו ומשקיעים בתמימים הן בחסידישקייט והתקשרות אמיתית לרבי והן.בלימודי נגלה וחסידות ברמה הגבוהה ביותר. והן ברווחה האישית של התמימים. תודה להשי"ת על 3 שנים נפלאות של בנינו בישיבה.
מצפה לחנוכת הבית בקרוב בשמחה ובטוב לבב.
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.