שלמה מן | יום י"א חשוון ה׳תשפ״א 29.10.2020

חיילי פיקוד העורף אורזים מזון עם חב"ד: "התחיל כפיילוט קטן"

מידי בוקר, מגיעים החיילים מפיקוד העורף, ויחד עם מתנדבים, אורזים את החבילות העשירות ומעבירים אותם היישר לכתובות בכל רחבי העיר ירושלים, בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות • "אנחנו קמים בבוקר ומגיעים לכאן למפעל אריזה", מספר אחד המתנדבים, "אורזים חבילות ואז מחלקים את זה לכתובות של חולים ומבודדים ברחבי ירושלים"
חיילי פיקוד העורף אורזים מזון עם חב

שיתוף פעולה מרגש מתקיים בימים אלה ב'פנטרי פקרס' - מרכז החסד של 'כולל חב"ד' בירושלים: חיילים מפיקוד העורף אורזים מארזי מזון ופינוקים המשוגרות היישר למבודדים ולחולים.

מידי בוקר, מגיעים החיילים מפיקוד העורף, ויחד עם מתנדבים, אורזים את החבילות העשירות ומעבירים אותם היישר לכתובות בכל רחבי העיר ירושלים, בשיתוף פעולה מלא עם הרשויות.

לצד המבודדים והחולים, המארזים מועברים גם לקשישים וניצולי שואה שעד לקורונה היו סועדים מידי יום ברשת בתי התמחוי של 'כולל חב"ד'.

"אנחנו קמים בבוקר ומגיעים לכאן למפעל אריזה", מספר אחד המתנדבים, "אורזים חבילות ואז מחלקים את זה לכתובות של חולים ומבודדים ברחבי ירושלים".

"מה שהתחיל כפיילוט קטן בירושלים התברר כהצלחה אדירה", סיפר ל-ynet סער וילנאי, מפקד פלוגת אלון של פיקוד העורף. "אנחנו מסייעים לאזרחים שלא מפסיקים להודות לנו ואנחנו מרגישים משמעותיים".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.