מערכת COL | יום ב' תמוז ה׳תשס״ה 09.07.2005

יום ההילולא ה-11 של הרבי מליובאוויטש

ברחבי העולם היהודי ניכרת תכונה רבה לקראת יום ההילולא של הרבי, שיחול ביום ראשון ג' בתמוז. אלפי חסידים ומוקירי הרבי יצאו בימים האחרונים מישראל לניו-יורק - להשתטח על ציונו הקדוש של הרבי. רבבות נוהרים מכל רחבי ארצות הברית, אירופה, אוסטרליה ועוד. במהלך היממה יתקיימו התוועדויות חסידיות גדולות, בהם יעוררו המשפיעים להתחזק בהתקשרות פנימית אל הרבי על-ידי מילוי רצונו, הליכה בדרכיו ובמנהגיו, לימוד תורתו ועל מה שיכולים החסידים להוסיף ולעשות כדי להגשים את חזונו הגדול על בוא הגאולה השלמה בדורנו זה. בישראל תתקיים העצרת הארצית המרכזית ביום ראשון בערב, ג' בתמוז, בכפר חב"ד. COL - יעביר בשידור חי את העצרת
יום ההילולא ה-11 של הרבי מליובאוויטש
ממראות היום המר והנורא, ג' תמוז תשנ"ד
ביום ראשון, ג' בתמוז יציין העולם היהודי בכלל וחסידי חב"ד בפרט, את יום ההילולא האחד-עשר של כבוד-קדושת אדמו"ר מליובאוויטש, נשיא דורנו. חסידי הרבי ומוקיריו יציינו את היום הקדוש כיום של התקשרות אל הרבי, התקשרות נשמתית בנשמתו של צדיק הדור ונשיאו, זאת בשורה של מנהגים מיוחדים אותם ציווה הרבי בקשר עם הסתלקות חותנו, הרבי הקודם, בשנת תש"י.

מנהגי יום ההילולא

ועד רבני חב"ד ורבני קהילות חב"ד ברחבי העולם קראו לציבור חסידי חב"ד לאמץ את המנהגים הללו שעיקרם: בשבת-קודש זו, ערב ג' בתמוז, ישתדל כל אחד ואחד לעלות לתורה (ובמקום שמספר הקרואים אינו מספיק, עושים כמה מניינים לקריאת התורה). בצאת השבת מדליקים נר-נשמה. ביום ראשון בבוקר, אחרי התפילה, כותבים 'פדיון-נפש', מניחים אותו באחד מספריו של הרבי, ולאחר מכן משגרים אותו כדי לקוראו על הציון הקדוש (מספר הפקס': 001-718-7234444). נותנים תוספת צדקה למוסדותיו של הרבי, לומדים פרקים ממאמר החסידות האחרון שמסר, 'ואתה תצווה', וכן פרקי משנה שמתחילים באותיות שמו הקדוש. כמו-כן מקיימים התוועדות חסידית.

אלפים יצאו בימים האחרונים מישראל לניו-יורק שבארה"ב, כדי לעלות ולהשתטח על ציונו הקדוש בבית-החיים "מונטיפיורי" הסמוך לרובע קווינס שבניו-יורק. רבבות נוהרים למקום מכל רחבי ארצות הברית, אירופה, אוסטרליה ועוד.

באזור בית-העלמין על-שם 'מנטיפיורי' בניו-יורק נשלמו כל הכנות הנדרשות כדי לאפשר לבאים לפקוד את הציון בצורה מסודרת. גם משטרת ניו-יורק כבר השלימה את היערכותה באזור. בשבת הקרובה ישהו אלפי חסידים בבית-המדרש שליד האוהל הקדוש, ויקיימו את הסעודות וההתוועדויות באוהל הענק שהוקם במקום.

התוועדויות חסידיות בכל רחבי תבל

ברחבי העולם כולו יתקיימו התוועדויות חסידיות רבות משתתפים לציון היום הגדול והקדוש. המשפיעים וזקני החסידים יקראו לציבור להתחזק בהתקשרות פנימית אל הרבי, יציינו את עובדת המשך מפעלו הגדול של הרבי בקירוב כל חלקי העם אל היהדות, בפעולות שליחיו הפזורים בעולם כולו לביצור חומות העם היהודי וקירובו לערכי הנצח של עמנו.

חסידים יספרו על הדקות המיוחדות שזכו להיוועד עם הרבי ב'יחידות' והמשפיעים והרבים יקראו לחסידים להוסיף ולעשות ככל האפשר כדי להגשים את חזונו הגדול של הרבי על בוא הגאולה השלמה בדורנו זה.

בישראל תתקיים עצרת התעוררות רבת משתתפים ביום ראשון בערב, ג' בתמוז, בכפר חב"ד. את העצרת מארגנת צעירי אגודת חב"ד, בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב. האירוע יתקיים ברחבה הגדולה של בית צעירי אגודת חב"ד ובמהלך העצרת ישאו דברים רבנים ידועי שם ומכובדים שיעוררו את משתתפי העצרת בחיזוק ההתקשרות לרבי, מתוך אחדות החסידים, התחזקות באמונה בהנהגת הרבי ובשורת הגאולה, בחיזוק האחדות הפנימית והתחזקות בשליחות הכוללת שהטיל הרבי על חסידי חב"ד ועם ישראל כולו.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
אוי ווי!!!
ב' תמוז ה׳תשס״ה
עד מתי?????
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.