מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשס״ה 08.07.2005

עלון ההסברה החדש יוצג בעצרת ג' בתמוז

בעצרת הגדולה לרגל ג' בתמוז, שתיערך ביום ראשון בערב, ייחשף לראשונה עלון ההסברה החדש שהפיק המטה לשלום העם והארץ, על-פי הנחיית ועד רבני חב"ד, והמציג את עמדתו הברורה של הרבי השוללת את תהליך הנסיגות והוויתורים. העלון, הנושא את הכותרת "מה יהיה כשייגמרו הכבשים?", ממחיש בשכנוע רב עד כמה תהליך הוויתורים מרחיק את השלום האמיתי ומגביר את שפיכות-הדמים.עלון זה יופץ במאות אלפי עותקים, במאמץ לעורר את דעת הקהל על הסכנה הנוראה הצפויה לכל הארץ אם חלילה תבוצע תכנית ה"התנתקות", שאינה אלא בריחה תחת אש, מתן פרס לטרור, ועקירת חבל ארץ פורח ומלבלב.
עלון ההסברה החדש יוצג בעצרת ג' בתמוז
בעלון מובאים דבריו של הרבי, שנראים כאילו נאמרו ממש בהתייחס למצב הנוכחי. הדברים לוקטו מתוך אוצר שיחותיו של הרבי בענייני שלמות הארץ, ונבחרו הקטעים שמתייחסים להיבטים המיוחדים של מציאות ימינו. בקטעים אלה הרבי מדבר על כך שהנסיגה מרחיקה את השלום, על האסון בפינוי חד-צדדי (שאותו מגדיר הרבי "צרה כזאת לא הייתה מעולם"), על ש"מכריחים חיילים צעירים לגרש יהודים מנחלתם", על אפסותן של התחייבויות ארה"ב, ועוד.

עוד מסביר העלון את הסכנה שב"פתיחת הארץ לפניהם", על-פי ההלכה בשולחן-ערוך סי' שכט, כשהדבר מומחש בצורה ברורה על-ידי איור של מפת הארץ, שהופכת כולה מאויימת על-ידי טרור היוצא משטחי יהודה, שומרון וחבל עזה, אם הללו יימסרו חלילה לידי המחבלים.

בכינוס ייקראו חסידי חב"ד להתגייס למאמץ ההסברה, ולשכנע את המוני בית-ישראל בדבר סכנתה של תכנית ה"התנתקות". פעולות אלה יתבצעו על-פי המתווה שקבע בית-דין רבני חב"ד, בדבר אופי הפעילות של חסידי חב"ד.
לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
2 תגובות
1.
מקווים שזה לא מאוחר מידי
ג' תמוז ה׳תשס״ה
חבל על כל יום
2.
להפיץ בכל בית בישראל!
ג' תמוז ה׳תשס״ה
מתי יחולק העלון בשביל שנוכל להפיץ?
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.