מנדי ברגר | יום ט' חשוון ה׳תשפ״א 27.10.2020

ה'גמזו' החדש: פרופסור נחמן אש התמנה ל'פרוייקטור' הבא

פרופ’ נחמן אש התמנה למנהל החדש של ‘מגן ישראל’, במקומו של פרופ’ רוני גמזו • גמזו, נענה לבקשת שר הבריאות יולי אדלשטיין להמשיך בתפקידו עד תאריך 13.11.2020 – ולהעביר חפיפה מסודרת לפרופ' אש
ה'גמזו' החדש: פרופסור נחמן אש התמנה ל'פרוייקטור' הבא
הפרוייקטור החדש. צילום: דפנה גזית

לאחר פרסום ההודעה על מינויו של פרופ’ נחמן אש למנהל החדש של ‘מגן ישראל’, במקומו של פרופ’ רוני גמזו, הוא נענה לבקשת שר הבריאות יולי אדלשטיין להמשיך בתפקידו עד תאריך 13.11.2020 – ולהעביר חפיפה מסודרת לפרופ' אש, כאשר בחלק מהימים עד לסיום תפקידו יחזור באופן הדרגתי לניהול בית החולים איכילוב.

פרופ’ גמזו מסר, "תקופה זו מאתגרת במיוחד לאור הצורך בחזרה בטוחה ומדורגת לשגרת קורונה, תוך ביסוס השליטה שלנו בהפחתת התחלואה והתמקדות בעשרות תהליכים מורכבים ובמאות ישובים במדינת ישראל". 

הוא שיבח את הבחירה החדשה: "אני שמח על בחירתו של פרופ’ אש לפרויקטור הבא, ואמשיך לסייע גם לאחר סיום החפיפה, לייעץ ולהיות זמין לכל בקשה שלו, של שר הבריאות וממשלת ישראל למען עם ישראל".

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' חזי לוי, התייחס אף הוא ואמר: "אני מאוד שמח על הבחירה. פרופ’ נחמן אש הינו איש מקצוע מהמעולים שיש ועסק רבות בתחום איכות הרפואה, בתחום המידע והניהול ברפואה ובריאות.

"פרופ’ אש עסק בשנה האחרונה רבות גם בתחום הקורונה והחידושים במידע וטיפול הקורונה. פרופ אש אף השתתף בוועדות רבות מטעם משרד הבריאות. הוא איש ביצוע מעולה ובעל ניסיון רב. אני מקבל את בואו בברכה ואשמח לעבוד יחד איתו תחת שר הבריאות”.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.