מערכת COL | יום ח' חשוון ה׳תשפ״א 26.10.2020

הנשיא טראמפ מודה פומבית למכתב התמיכה של הרבנים

הנשיא דונלד טראמפ מודה פומבית למכתב התמיכה עליו היו חתומים רבנים ואדמו"רים בולטים מכל החוגים בארה"ב, בהם הרב אברהם אזדבא, אב בית דין של בד"צ שכונת קראון הייטס • "תודה רבה רבנים", כתב בטוויטר, אחריו יש מיליוני עוקבים
הנשיא טראמפ מודה פומבית למכתב התמיכה של הרבנים
הנשיא טראמפ (צילום: הבית הלבן), ודף הטוויטר שלו

הנשיא טראמפ מודה פומבית למכתב התמיכה שמאחד את כל ראשי הישיבות, האדמו"רים, מסאטמאר ועד חב"ד, בתמיכה פומבית בו. "תודה רבה רבנים", כתב בטוויטר, אחריו יש מיליוני עוקבים.

המכתב נשלח לבית הלבן בשבוע שעבר ועליו היו חתומים רבנים ואדמו"רים בולטים מרחבי ארה"ב, בהם הרב אברהם אזדבא, אב בית דין של בד"צ שכונת קראון הייטס.

רבנים נוספים שחתמו על המכתב כוללים את הרב יעקב גרונוואלד – האדמו"ר מפופה, הרב ישראל הגר – האדמו"ר מוויזניץ, הרב בנציון הלברשטאם – האדמו"ר מבובוב, הרב שמואל קמינצקי - ראש הישיבה התלמודית מפילדלפיה, הרב מלכיאל קוטלר - ראש ישיבת בית מדרש הגבוה מלייקווד, ניו ג'רזי, הרב משה רבינוביץ' – האדמו"ר ממונקטש, הרב אהרון טייטלבוים – האדמו"ר מסאטמר, הרב זלמן טייטלבוים – האדמו"ר מסאטמר, הרב יצחק טוארסקי – האדמו"ר מרחמיסטריווקה, הרב אלי דב וכטפוגל - ראש ישיבת דרום פאלסבורג, והרב משה וולפסון - מתיבתא תורה ודעת, בית המדרש לרבנים אמונה ישראל.

"אנו כותבים כדי להביע את תודתנו העמוקה אליך, אדוני הנשיא, במיוחד לאור הצהרתך לאחרונה כי יש לראות בבתי תפילה 'חיוניים'", כתבו.

"נתת קול רב עוצמה למה שכל האנשים הטובים יודעים מעל לכל ספק: שעכשיו, יותר מתמיד, עלינו לפנות לאלוקים הכל יכול, לחזק את אמונתנו ולהישאר נאמנים לערכים שלנו מול הצרות הנוכחיות הללו.

"בדיוק מתוך התחשבות הזו אנו מרגישים אסירי תודה כל כך שאתה אדוני הנשיא, אכן מביע את ההנהגה שאנו זקוקים לה כל כך, בעמידה על זכויות התיקון הראשונות הקריטיות לסייע לנו להתמודד עם סערת המגפה הנוכחית."

היו דווקא שהטיחו ביקורת על "התערבות הרבנים בבחירות" כפי שהם מכנים, ובנקיטת תמיכה פומבית בנשיא המכהן דונלד טראמפ, לקראת הבחירות הקרובות. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.