צבי סופר | יום ז' חשוון ה׳תשפ״א 25.10.2020

בין הרבנים במכתב תמיכה בנשיא טראמפ: אב"ד קראון הייטס

על מכתב הוקרה ותמיכה בנשיא דונלד טראמפ לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב, חתומים שורה של רבנים ואדמו"רים ידועים מרחבי ארה"ב, וביניהם אב בית הדין של בד"צ קראון הייטס, הרב אברהם אזדבא. "להביע את תודתנו העמוקה אליך, אדוני הנשיא, במיוחד לאור הצהרתך לאחרונה כי יש לראות בבתי תפילה 'חיוניים'", כותבים הרבנים
בין הרבנים במכתב תמיכה בנשיא טראמפ: אב

על מכתב הוקרה ותמיכה בנשיא דונלד טראמפ לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב, חתומים שורה של רבנים מרחבי ארה"ב, וביניהם אב בית הדין של בד"צ קראון הייטס, הרב אברהם אזדבא.

על המכתב חותמים 13 רבנים בולטים, בהם קראון הייטס הרב אברהם אזדבא, אב בית דין של בד"צ שכונת קראון הייטס.

רבנים נוספים שחתמו על המכתב כוללים את הרב יעקב גרונוואלד – האדמו"ר מפופה, הרב ישראל הגר – האדמו"ר מוויזניץ, הרב בנציון הלברשטאם – האדמו"ר מבובוב, הרב שמואל קמינצקי - ראש הישיבה התלמודית מפילדלפיה, הרב מלכיאל קוטלר - ראש ישיבת בית מדרש הגבוה מלייקווד, ניו ג'רזי, הרב משה רבינוביץ' – האדמו"ר ממונקטש, הרב אהרון טייטלבוים – האדמו"ר מסאטמר, הרב זלמן טייטלבוים – האדמו"ר מסאטמר, הרב יצחק טוארסקי – האדמו"ר מרחמיסטריווקה, הרב אלי דב וכטפוגל - ראש ישיבת דרום פאלסבורג, והרב משה וולפסון - מתיבתא תורה ודעת, בית המדרש לרבנים אמונה ישראל.

"אנו כותבים כדי להביע את תודתנו העמוקה אליך, אדוני הנשיא, במיוחד לאור הצהרתך לאחרונה כי יש לראות בבתי תפילה 'חיוניים'", כתבו.

"נתת קול רב עוצמה למה שכל האנשים הטובים יודעים מעל לכל ספק: שעכשיו, יותר מתמיד, עלינו לפנות לאלוקים הכל יכול, לחזק את אמונתנו ולהישאר נאמנים לערכים שלנו מול הצרות הנוכחיות הללו.

"בכל תקופת משבר אנשים מכל הרקעים אמונות ועדות מחפשים מנהיגות, כדי לעזור להם לנהל מסלול דרך הסערה וחוסר הוודאות. עם זאת, לא כל עידן מבורך באותה רמה של מנהיגות, כפי שמתברר במידה בה אומה שומרת על שלמותה בתקופות טלטלה.

"בדיוק מתוך התחשבות הזו אנו מרגישים אסירי תודה כל כך שאתה אדוני הנשיא, אכן מביע את ההנהגה שאנו זקוקים לה בדחיפות כה רבה, בעמידה על זכויות התיקון הראשונות הקריטיות לסייע לנו להתמודד עם סערת המגפה הנוכחית.

"הדגמת את ההנהגה הזו עם המחויבות שלך לחשיבות המהותית של קיום הדת", כתבו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.