מנדי ברגר | יום ג' חשוון ה׳תשפ״א 21.10.2020

בחדר הניתוח: המנהל הפתיע את המחנך המסור עם דולר של הרבי

ר' מוישי סגל מקרית מלאכי נכנס הבוקר (ד') בשעה 7:00 לניתוח עבור תרומת כליה, אותה תקבל אישה צעירה עם ילדים קטנים שהוא לא מכיר כלל וכלל • סגל לא הראשון במשפחתו המורחבת שתורם כליה - גם דודו, ר' בצלאל יקונט מכפר חב"ד ובן דודו, הרב צבי הירש וולפא מנהל בית חב"ד בעומר - תרמו כליה 
בחדר הניתוח: המנהל הפתיע את המחנך המסור עם דולר של הרבי
מימן לשמאל: אב התורם - ר' שייע סגל מכפר חב"ד, מנהל הת"ת - הרב ברק כוכבי. ר' מוישי סגל והרב מנחם ישעיהו. צילום: באדיבות המשפחה

משפחה של חסד: ר' מוישי סגל מקרית מלאכי נכנס הבוקר (ד') בשעה 7:00 לניתוח עבור תרומת כליה, אותה תקבל אישה צעירה עם ילדים קטנים שהוא לא מכיר כלל וכלל.

סגל, מחנך בתלמוד תורה חב"ד בלוד, החליט לתרום כליה לאחר ששמע על מעשי החסד והצלת החיים של עמותת 'מתנת חיים' אותה ייסד הרב אברהם ישעיהו הבר ז"ל, שנפטר לפני כמה חודשים לאחר שחלה בנגיף הקורונה. 

התורם, הוא לא הראשון במשפחתו המורחבת שתורם כליה. לפני מספר שנים, דודו, ר' בצלאל יקונט מכפר חב"ד תרם כליה מגופו ובשנה האחרונה, גם בן דודו, הרב צבי הירש וולפא מנהל בית חב"ד בעומר - חתנו של המשפיע הרב דוד אופן מביתר עלית, שכב על שולחן הניתוחים ותרם את הכליה שלו לחסיד ר' אברהם סלומון מחשובי אנ"ש חסידי חב"ד בראשון לציון.

כאמור, הבוקר, בבית הרפואה נכנס סגל לניתוח, כאשר זמן קצר לפני, הפתיעו אותו מנהל התלמוד תורה, הרב ברק כוכבי וסגנו הרב מנחם ישעיהו - והעניקו לו במתנה דולר של הרבי. התורם התרגש לקבל את הדולר והאורחים איחלו לו רפואה שלמה והתאוששות מהירה.

 השם המלא לאמירת תהלים להצלחת הניתוח ורפואת התורם ומקבלת הכליה: משה הלוי בן שולמית אורה. ויעל בת חיה

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.