שלמה מן | יום ב' חשוון ה׳תשפ״א 20.10.2020

איש העסקים החב"די: "טמנו לי מלכודת, אלחם עד היום האחרון"

הנגיד אדוארדו אלשטיין, איש העסקים החב"די שהפסיד את השליטה בקבוצת אי.די.בי הישראלית, התראיין למוסף 'גלובס' שיפורסם בסוף השבוע • תקף את יריביו, הבהיר שלא מצטער על דבר, והסביר כי ערכו נגדו קנוניה מכוונת • COL מגיש קטעים נבחרים
איש העסקים החב
אלשטיין. צילום: מסך וידאו: live4u

אחרי שאיבד, בסוף החודש שעבר, את קבוצת אי.די.בי, איש העסקים החב"די אדוארדו אלשטיין התראיין למוסף עיתון 'גלובס' שיפורסם בסוף השבוע.

"אלחם עד היום האחרון בחיי", הכריז אלשטיין. "איבדתי את אי.די.בי כי טמנו לי מלכודת כדי לגנוב את החברה. הפכתי קורבן סחיטה של חלק מבעלי האג"ח. אלה לא ספקולנטים, אלא פשוט רמאים. בישראל, לשדוד חברה מטייקון זה ספורט".

 

במהלך הראיון תקף אלשטיין את יריביו, הבהיר שלא מצטער על דבר, והסביר כי ערכו נגדו קנוניה מכוונת.

"עבורי העבודה בישראל היא מסע של החיים", אמר. "אני לא חושב שזה נגמר. אני עומד להילחם בכל כוחי ובמלוא המחויבות שלי, ובכל המשאבים הכלכליים שלי. אני תמיד אומר: יותר חשוב לי האופן שבו אני מתנהג, אני רוצה לעשות דברים שיביאו לכך שהילדים שלי יהיו גאים בי, לא לעשות כסף. אנשים לא נולדים עם נכסים ולא נקברים עם נכסים. מה שחשוב זה מה שעושים באמצע".

בתגובה לשאלת המראיין אם לא מתחרט על ההשקעה בישראל, השיב: "אני לא מתחרט על כלום. התקופה הטובה בחיי היו שמונה השנים באי.די.בי. היו מאבקים, הייתי בבית המשפט, אבל אם שואלים אותי, לעולם אל תספור את הכסף שאתה משקיע".

המראיין הוסיף לשאול: ואין שלב שבו תרים ידיים ותוותר על ההשקעה כאן? אלשטיין השיב: "אני הולך להילחם בכל הכוח שלי. אני לעולם לא אוותר".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.