מנדי ברגר | יום ב' חשוון ה׳תשפ״א 20.10.2020

נח: לפתוח חלון בעולם ולגלות היהלום שבו • הרב זושא וולף

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו הארבעים-ושלוש בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", המצטרף למפעל ה"לקוטי שיחות" העולמי • והשבוע: שיחה לפרשת נח, מ"לקוטי שיחות חלק י', בה הרבי מבאר את פירוש רש"י במשמעות "צוהר תעשה תיבה", ומפיק מכך הוראה נפלאה בעבודת ה', על שתי דרכים כיצד לגלות את האור האלוקי שבעולם
נח: לפתוח חלון בעולם ולגלות היהלום שבו • הרב זושא וולף

מרכז התקשורת החב"די COL מגיש את שיעור הווידאו הארבעים-ושלוש בסדרת השיעורים השבועית עם הרב זושא וולף, "חיים עם הרבי", המצטרף למפעל ה"לקוטי שיחות" העולמי.

והשבוע: שיחה לפרשת נח, מ"לקוטי שיחות חלק י', בה הרבי מבאר את פירוש רש"י במשמעות "צוהר תעשה תיבה", ומפיק מכך הוראה נפלאה בעבודת ה', על שתי דרכים כיצד לגלות את האור האלוקי שבעולם.

שני הפירושים ברש"י במשמעות ה"צוהר" שנח עשה לתיבה – חלון ואבן טובה * האם חלון אחד יכול להאיר תיבה ענקית? * מדוע לא פירש רש"י ש"צהר" מלשון שמן ויצהר? * האם המזלות לא האירו כלל בימי המבול, או רק לא הסתובבו? * כיצד נכנס אור לתיבה כאשר המזלות לא האירו בימי המבול? * הקב"ה ציווה את נח רק לציוויים הכלליים בעשיית התיבה, אך לא בפרטים *

הכנסת יהלום לתיבה – מאורע בלתי רגיל * חלון ויהלום – אור חיצוני ואור פנימי * לפתוח חלון בעולם ולגלות האלוקות שבו * לגלות שהעולם עצמו הנו אבן טובה ומאירה * מתוך השיעור השבועי ב"ליקוטי שיחות" לנשות כפר חב"ד * לעילוי נשמת השליח להנובר הרב בנימין וולף ז"ל.

טעמו וראו:

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.