שלמה מן | יום כ"ו תשרי ה׳תשפ״א 14.10.2020

מתחילים מבראשית: הזדמנות להצטרף ללומדי הליקוטי שיחות

איך הלימוד שלכם? נוטים להעמיק? מחפשים את מי אפשר לשאול בשיחה? אוהבים להאזין למגיד-שיעור או ללמוד בחברותא? • אלפים בארץ ובעולם פתחו השבוע שנה חדשה בלימוד ה'לקוטי שיחות' במסגרת המיזם העולמי של לימוד כל שלושים ותשעה הכרכים בשמונה שנים • בכל שבוע מתעדכנים באתר שיעורים חדשים, תוכלו להוריד את קבצי השיחות בPDF, ועוד הרבה תכנים שיעשירו את הלימוד שלכם. גם אתם יכולים לקבל את כל זה גם לתיבת האימייל שלכם
מתחילים מבראשית: הזדמנות להצטרף ללומדי הליקוטי שיחות
מגידי השיעורים הרבנים גופין, דוברוסקין, פבזנר וקפלן

אלפים בארץ ובעולם פתחו השבוע שנה חדשה בלימוד ה'לקוטי שיחות' במסגרת המיזם העולמי של לימוד כל שלושים ותשעה הכרכים בשמונה שנים.

כפי שדווח ב-COL, בי' שבט האחרון פורסם המיזם, שהכה גלים וסחף למעלה מששת אלפים חסידים ומקורבים למעגל הלימוד הגדול בתורת הרבי. בימים אלו, עם תחילת השנה החדשה ופרשת השבוע הראשונה בתורה, החלו האלפים בלימוד כרך י' בלקוטי-שיחות, כאשר בכל שבוע לומדים שניים או שלושה שיחות.

באתר המיזם מתפרסמים בכל שבוע שיעורים רבים בכל שיחה, מפי טובי מגידי השיעורים, בנוסף לחומרי עזר, תוספת עיון והרחבה שמעניקים עוד נופך וחיות ללימוד השבועי.

איך הלימוד שלכם? נוטים להעמיק? מחפשים את מי אפשר לשאול בשיחה? אוהבים להאזין למגיד-שיעור או ללמוד בחברותא? לכל מה שתבקשו, יש מענה במיזם 'פרויקט לקוטי' שיחות'.

בכל שבוע מתעדכנים באתר שיעורים חדשים, תוכלו להוריד את קבצי השיחות בPDF, ועוד הרבה תכנים שיעשירו את הלימוד שלכם. אם תרצו, תוכלו לקבל את כל זה גם לתיבת האימייל שלכם בהרשמה באתר.

השיעורים זמינים בכמה שפות. בארץ הקודש מוסרים באופן קבוע את השיעורים המשפיע הרב מנחם דוברוסקין, והרב זלמן קפלן ראש הישיבה בצפת, כאשר אליהם מצטרפים מדי שבוע רבנים ומגידי שיעורים נוספים, המעמיקים ומרחיבים בנושאים שנים שהרבי עוסק בהם בשיחות השבועיות.

השבוע, תוכלו להאזין לשיעורים מעמיקים מאת הגאון החסיד הרב זלמן גופין שליט"א משפיע ישיבת תו"ת המרכזית, הגאון החסיד הרב אברהם ברוך פעווזנער שליט"א רב אב"ד פאריז, והרב מתניה אנגלמן שליט"א, ממגדל העמק.

אם עוד לא נרשמתם, עשו זאת כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.