מנדי ברגר | יום כ"ה תשרי ה׳תשפ״א 13.10.2020

שבירת שיא בכפר חב"ד: 300 מנות דם ובדיקה סורולוגית לתורמים

מדי שנה בצאת חג הסוכות, יחד עם חגיגת ההקפות בשמחת תורה מקיימים שירותי הדם של מד"א בכפר חב"ד יום התרמת דם מיוחד, אליו מגיעים מאות מתושבי הכפר והסביבה • השנה, נוכח הסגר ומגבלות הקורונה, התקיים היום במתכונת שונה - ובסיומו נשבר שיא של 300 מנות דם שהותרמו בכפר חב"ד. לתורמים תערך בדיקה סרולוגית למציאת נוגדנים
שבירת שיא בכפר חב
צילום: דוברות מד"א

מדי שנה בצאת חג הסוכות, יחד עם חגיגת ההקפות בשמחת תורה מקיימים שירותי הדם של מד"א בכפר חב"ד יום התרמת דם מיוחד, אליו מגיעים מאות מתושבי הכפר והסביבה. השנה, נוכח הסגר ומגבלות הקורונה, התקיים היום במתכונת שונה - ובסיומו נשבר שיא של 300 מנות דם שהותרמו בכפר חב"ד.
 
בצל הסגר שהוטל השנה בחגי תשרי, החליטו בשירותי הדם של מד"א ובשיתוף הנהלת מד"א-הצלה כפר חב"ד והמושבים שפועלים בשגרה תחת מגן דוד אדום לשנות מעט את המסורת ולקיים את יום ההתרמה באוהל האירועים של משפחת ריבקין, ללא החגיגות ותוך הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות לריחוק החברתי ועטית מסיכה.
 
יוני בר, חבר הנהלת מד"א-הצלה כפר חב"ד והמושבים, ממארגני יום ההתרמה המיוחד ותושב הכפר: "אנחנו רוצים להודות לכל מי שבא לתרום מזמנו ומדמו למען האחר. תודה לכל מתנדבי מד"א מכפר חב"ד שסייעו במערך הלוגיסטי והרפואי ולתושבי הכפר והסביבה, אשר הגיעו לתרום ולסייע".
 
מנהל מערך ההתרמות הדם הארצי במד"א, ליאור אלטמן: "שיתוף הפעולה המבורך עם כפר חב"ד הוביל לכך שבתוך מספר שעות נתרמו ע"י מתנדבים מתושבי הכפר והסביבה 300 מנות דם שיסייעו להציל את חייהם של כ-1,000 חולים ופצועים. אני מודה לכל מי שסייע בארגון התרומה ולמשפחת ריבקין על האירוח והסיוע הרב שהביא להצלחת ההתרמה הגדולה ביותר שהתקיימה עד כה בכפר חב"ד."
 
אלי בין, מנכ"ל מד"א: "אנו מודים לתושבי כפר חב"ד והמושבים הסמוכים על הירתמותם הנרחבת למען המטרה החשובה והמשמעותית שהתנדבו היום לתרום דם. אנו קוראים לערים ויושבים נוספים לקרוא לתושבים לתרום דם".

לתורמים תערך בדיקה סרולוגית למציאת נוגדנים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.