מערכת COL | יום כ"ד תשרי ה׳תשפ״א 12.10.2020

בדיקות קורונה המוניות לתלמידי המוסדות בשכונת קראון הייטס

במטרה להוריד את אחוז התוצאות החיוביות ולאפשר פתיחת מוסדות בתקופה הקרובה, אלפי תלמידים בקראון הייטס יערכו בדיקת קורונה • ההורים נדרשו לחתום על טופס שיאפשר לצד שלישי לבצע בדיקה באופן קבוע
בדיקות קורונה המוניות לתלמידי המוסדות בשכונת קראון הייטס
קראון הייטס (צילום ארכיון: באדיבות המצלם)

אלפי תלמידי מוסדות חב"ד בשכונת קראון הייטס יערכו בימים הקרובים בדיקות קורונה, מתוך מטרה להוריד את אחוז התוצאות החיוביות בשכונה, ובכך לאפשר את פתיחת המוסדות בתקופה הקרובה.

כפי שדווח ב-COL, בשכונות חרדיות בברוקלין ובקווינס פרצה לאחרונה הקורונה במלוא עוזה. בשל כך הורה מושל ניו יורק על סגירת מוסדות החינוך.

בקראון הייטס, נכון לעתה, חרף ריקודי שמחת בית השואבה ההמוניים, תוך צפצוף על החוקים ויריקה בפרצוף של תושבי השכונה המקפידים - קראון הייטס אינה נחשבת לאדומה ובשל כך פתיחת המוסדות מתאפשרת.

"האופציה היחידה המונחת לפתחנו בכדי לגרום לכך שהמוסדות לא יסגרו", כתבו נציגי המוסדות בהודעה ששיגרו להורי התלמידים, "היא לערוך בדיקות כמה שיותר וכך להוריד את אחוזי הבדיקות החיוביות. זהו צורך קריטי".

בהנהלות המוסדות ביקשו מהורי התלמידים לחתום השבוע על מסמך ייעודי שיאפשר לצד שלישי לבצע בדיקת קורונה, באופן קבוע, בתלמידים.

עוד הוסיפו נציגי ההנהלות: "ברצוננו להדגיש, כי ללא קשר לתוצאות הבדיקה, אם הילד אינו חש בטוב או מפתח תסמינים כל שהם - עליו להישאר בבית ולהתייעץ מיד עם הרופא המטפל.

"אנא זיכרו שמסכות הינן חובה בימים אלה. הבן שלכם לא יוכל להיכנס אל המוסד או לאוטובוס ללא שיעטה על פיו ועל אפו מסכה כיאות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.