השיח ברשתות החברתיות בוטה: כך חב"דניקים הרימו את הכפפה

על רקע הגל העכור של השיח הבוטה, בעקבות ההפגנות בבלפור ומשבר הקורונה, בתקשורת וברשתות החברתיות, בצעירי אגודת חב"ד הרימו את הכפפה לשינוי השיח.
אגף 'חב"ד במדיה' בצעירי אגודת חב"ד, בניהולו של ר' יוסי וייספיש, יזם פרסום 'אני אוהב כל יהודי', ועל פי הנתונים רבבות מכל גווני הקשת שילבו אותו בפרופיל האישי שלהם ברשתות החברתיות ובכך העצימו את מצוות אהבת ישראל ונתנו את התשובה לשיח המתנהל בימים אלו.
הפרסום הופץ על ידי מאות שלוחי הרבי היישר אל רבבות מקורביהם, כחלק ממבצע 'אהבת ישראל' של הרבי, והתקבל בהתרגשות רבה על ידם.
"יצרנו מסגרת מיוחדת לשנינוי הפרופיל האישי ברשתות על מנת לשנות את שיח העם", הסבירו ל-COL בחב"ד במדיה.
פרסום ייחודי זה, מצטרף לעשרות פרסומי הסברה ממוקדים במהלך חודש החגים, ובפרט בתקופת הקורונה, עם גל של פרסומי עידוד וביטחון ליושבי ארץ הקודש.
הפרסומים מגיעים לחשיפת ענק של רבבות ומעבירים את המסרים החב"דיים באופן עדכני ומהיר.

אוהבת את הרעיונות של צא"ח וגאה להיות חלק מזה!