| יום כ"ג תשרי ה׳תשפ״א 11.10.2020

פתיחה מחודשת לסמינר "בית רבקה צרפת" לדוברות עברית

המחלקה החדשה לדוברות עברית בסמינר "בית רבקה צרפת" נפתחה פיזית כמתוכנן | הסמינר נחל הצלחה גדולה בגיבוש קבוצה איכותית מרחבי הגלובוס | הצוות המסור משקיע רבות בכל התחומים, עם דגש על אתגרי השנה בתקופתנו.   
פתיחה מחודשת לסמינר

בחורות רבות נמצאות כעת בדילמה פנימית מה לעשות. הן תכננו ליסוע לסמינר, להנות משנה של לימודים באווירה חסידית, אך בעקבות השינויים שחלו בעולם בגלל הנגיף, מצאו את עצמן ישובות הרחק בביתן, מול שיעורי הזום, ללא אפשרות ללמוד פיזית בכיתה, להנות פיזית עם חברות ולחוות את האווירה מקרוב. 

"ניתקעתי בבית" כך מספרת ר. מ., תלמידת סמינר מאירופה "וסמינר זה מסגרת שאמורה לעטוף את התלמידה בכל היממה, במשך כל השבוע. כל כך הרבה זמן התכוננתי, דמיינתי וחיכיתי ליסוע לסמינר, ועכשיו.. קשה לי להשלים עם המציאות הזו. כל כך לא ברור איך יראה המשך השנה". 

אם כן יצאנו לבדוק אילו אפשרויות עומדות לרשותן של הבנות. 

פנינו בתחילה לסמינר "בית רבקה צרפת", זהו סמינר ותיק שפתח השנה מחלקה חדשה לדוברות עברית. וכן, הסמינר נפתח כרגיל. להלן דברי נציגי ההנהלה:

" הסמינר שזכה להתעניינות רבה בקרב כלל אנ"ש בכלל והשלוחים בפרט, אכן נפתח כמתוכנן בהצלחה גדולה בתחילת שנה"ל הנוכחית תשפ"א, כמו יתר מוסדות החינוך פה בצרפת, ובהתאם להנחיות. 

ישנן קרוב ל70 תלמידות המגיעות מ6 מדינות שונות מרחבי הגלובוס: גרמניה, בלגיה, צרפת, ישראל, רוסיה ואוקראינה. 

" כפי הידוע, בשנה זו נפתחה אצלינו מחלקה חדשה בסמינר לדוברות עברית, בה כל השיעורים מתנהלים בשפה העברית. מחלקה זו קמה עבור בחורות המסיימות תיכון מרחבי העולם, המעונינות לצמוח ולהתפתח ברמה האישית, הלימודית והחסידית.

"התלמידות, שכבר בתחילה התגבשו לקבוצה מלוכדת - מרוצות מאוד מאיכות השיעורים, מהאווירה החסידית והסוחפת, ומנגד הצוות המסור מרוצה מאוד מהאיכות של קבוצת התלמידות. 

הצוות משקיע רבות בכל התחומים, עם דגש על אתגרי השנה בתקופתנו, ע"מ לאפשר את המשך קיום המוסד גם במקרה של הדבקויות ל"ע. כל זאת ע"י לימוד בכיתות מרווחות, לינה בחדרים מרווחים, לימודים באוויר הפתוח ועוד." 

הסמינר מציע לתלמידות תכנית עשירה ברמה גבוהה במיוחד הכוללת לימודי חסידות, הלכה, שיעורי הבית היהודי, השקפה וחינוך בראי היהדות והחסידות, הנמסרים ע"י צוות מובחר של רבנים ונשות חינוך. תכנית הלימודים משלבת בין שיעורים לסדנאות מרתקות, המאפשרות למידה חווייתית ומשמעותית.

לאורך כל השנה מתקיימות פעילויות גיבוש באווירה חסידית - התוועדויות, מבצעים, תכניות חברתיות ועוד. על המלאכה מנצח הצוות הפדגוגי המסור ולצדו צוות המדריכות שמעניקים יחס אישי ואכפתי לכל אחת מהבנות. 

חדרי הפנימיה וכיתות הלימוד נמצאים במבנה אחד, בבניין משופץ ויפה. כך התלמידות נהנות מהווי חברתי שהוא חלק בלתי נפרד מההווי הלימודי.

שטח הקמפוס הקסום ורחב ידיים, נמצא תחת שמירה מתמדת, בו בין היתר ישנן חלקות דשא, מתקני ספורט, חדר אוכל נאה, בו מוגשות מידי יום שלוש ארוחות עשירות וטעימות.
 

***

כעת, עקב הגבלות הקורונה בעולם, הנהלת הסמינר מעניקה הזדמנות פז לתלמידות, בפתיחה מחודשת של הסמינר לאחר החגים, בכדי לאפשר לבנות נוספות להצטרף לנבחרת האיכותית בסמינר המיוחד. ישנן מלגות למתאימים.

ישנן מדינות רבות המעניקות כעת ויזות לכניסה לצרפת. הסמינר מסייע בהכנת המסמכים להגשת הבקשה לקבלת ויזה.

לפרטים נוספים ולהרשמה ניתן ליצור קשר עם הגב' חני קלמנסון בטלפון 03-6863159, בוואטסאפ +33-767376126 או באימייל [email protected].

לאתר האינטרנט של הסמינר - לחצו כאן

https://seminaire.bethrivkah.fr/ivrit/

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.