צבי סופר | יום כ' תשרי ה׳תשפ״א 08.10.2020

ארגון הנוער בצא"ח ניו יורק: התהלוכות במתכונת מצומצמת

ארגון הנוער של צעירי חב"ד 'צא"ח' בניו יורק, הודיע כי אירועי התהלוכות הנהוגות מידי שנה ברובעי ניו יורק יתקיימו השנה במתכונת מצומצמת בשל הנחיות הבריאות בנגיף קורונה. "רק מספר מסויים של ממונים - יקבלו כתובות של בתי כנסת לתהלוכות. לא לעשות שום דבר באופן עצמאי"  • כפי שפרסמנו מוקדם יותר ב-COL, מספר שלוחים ברובעי ניו יורק ביקשו שלא להגיע לשכונותיהם לתהלוכות
ארגון הנוער בצא

 

כתב COLlive

ארגון הנוער של צעירי חב"ד 'צא"ח' בניו יורק, הודיע כי אירועי התהלוכות הנהוגות מידי שנה ברובעי ניו יורק יתקיימו השנה במתכונת מצומצמת בשל הנחיות הבריאות בנגיף קורונה.

כפי שפורסם לראשונה ב-COL, שלוחי חב"ד במספר שכונות העלו חשש מפני ביקור של חסידי חב"ד ובחורים בבתי כנסת בברוקלין, באפר ווסטסייד במנהטן ובברונקס.

הרב ארי קירשנבאום, מנהל חב"ד הייטס בפרוספקט הייטס, ברוקלין ובית חב"ד הקרוב ביותר לבניין 770, פרסם הצהרה וביקש שאנשים לא יבקרו בבית חב"ד שלו בשמחת תורה זו.

מכתבו המלא מופיע להלן.

"אנ"ש יקרים, אורחים ותמים שיחיו,

כולנו מבינים את החשיבות הרבה של שמחת תורה תהלוכה וכמה זה קרוב ויקר לרבי.

לאחר התייעצות עם רבנים, שלוחים ומנהיגי בתי כנסת ברחבי ניו יורק שביקשו בבירור כי התהלוכה לא תגיע לאזורם בשמחת תורה זו, במיוחד בגלל ההתפתחויות הבריאותיות האחרונות, ולאחר שהאזינו לחוות דעתם של אנשי מקצוע בתחום הרפואה, ברור כי השנה יש לנקוט בגישה אחרת.

חב"ד הייטס, הממוקם בכתובת סטרלינג 664 בפרוספקט הייטס ובית חב"ד הקרוב ביותר ל -770, למרבה הצער לא יארח את התהלוכה המסורתית שלנו וכן בתי הכנסת מסביב. ההחלטה נעשתה לטובת ורווחתם של בני הקהילה שלנו על מנת להבטיח את שלומם ובריאותם.

וכמו שעשיתם קידוש השם והרבי גאה בהשתתפותכם בעבר, יש לכם השנה את ההזדמנות המדהימה והנדירה לעשות זאת על ידי הימנעות, ובמקום זאת לחגוג בבית הכנסת ובקהילה שלכם.

בברכה ליום טוב בריא ומשמח."

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.