מנדי ברגר | יום י"ח תשרי ה׳תשפ״א 06.10.2020

מתכונת ייחודית של Drive-in: שמחת בית השואבה בחריש

קהילת חב"ד חריש מסכמת בהצלחה אירוע שמחת בית השואבה, שנערך במתכונת ייחודית של Drive-in • עשרות רכבים התכנסו בחנייה רחבת הידיים של בית הכנסת חב"ד, לתוכנית מקורית ויצירתית, שהצליחה להוסיף בשמחת חג למרות המגבלות
מתכונת ייחודית של Drive-in: שמחת בית השואבה בחריש

קהילת חב"ד חריש מסכמת בהצלחה אירוע שמחת בית השואבה, שנערך במתכונת ייחודית של Drive-in - עשרות רכבים התכנסו בחנייה רחבת הידיים של בית הכנסת חב"ד, לתוכנית מקורית ויצירתית, שהצליחה להוסיף בשמחת חג למרות המגבלות.

הרב לוי יצחק אפשטיין מסכם בסיפוק: המגבלות דרשו מאיתנו חשיבה יצירתית מחוץ לקופסה. ב"ה הצלחנו למנף את המצב ולקיים אירוע ייחודי ויוצא דופן, ממנו יצאו כולם בהתרוממות הרוח.

נציין מספר רעיונות בהם השתמשנו, לטובת קהילות שמעוניינות לקיים אירוע דומה. אמנם יש לסייג כי בחריש, החזקת רכב היא כורח המציאות עקב העדר תחבורה ציבורית מספקת. מסיבה זו קיום האירוע במתכונת זו התאימה לאופי המקום.

ראשית, הילדים קיבלו משרוקיות וכלי הקשה, באמצעותם נטלו חלק בשמחה. כמו כן, נאמרו שתים עשרה הפסוקים על ידי הילדים, מתוך הרכבים. לאורך התכנית קיבלו הילדים פרסים וממתקים, שעודדו אותם ליטול חלק פעיל בשמחה.

דבר שני, במרכז התוכנית עמד חידון אינטראקטיבי, שמינף את המצב הייחודי: כל רכב שהגיע סומן בבלון הליום ממוספר, באמצעותו ניתן היה לזהותו. בהמשך לכך, לכל שאלה היו שתי תשובות אפשריות אותן סימנו המשתתפים בצורה מקורית – תשובה א' בהבהוב בתאורת הרכב ותשובה ב' בהפעלת המגבים. הרכבים שענו נכונה זכו בפרסים.

כמו כן, בנוסף הופיע להטוטן במופע אש, שאף הסתובב בין הרכבים וריתק את הילדים. יש לציין לנוכח העליה בתחלואה, נשמרו ההנחיות לאורך האירוע בצורה מלאה. המשתתפים נשארו בתוך הרכבים ולא נרשמה כל חריגה. חלוקת הפרסים נעשתה בלבישת מסכות והקפדה על ריחוק וזהירות מרבית. 

השליח ומנהל בית חב"ד הרב דוד כהן עדכן כי באופן בלתי צפוי הופיע במקום כתב של אתר מקומי, שביקש לבדוק אם ההנחיות נשמרות. הוא הביע את התפעלותו מהמתכונת הייחודית.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.