שלמה מן | יום י"ז תשרי ה׳תשפ״א 05.10.2020

רבנים חב"דים ביקשו להתפלל למען טראמפ. ומה מצבו כעת?

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הודיע שיעזוב את בית הרפואה, וקורא לציבור שלא להיכנע למגיפת הקורונה: "אל תתנו לה לשלוט בחייכם. אני מרגיש טוב יותר מאשר לפני 20 שנה • מוקדם יותר היום קראו ב'ועידת הרבנים לענייני פיקוח נפש", אותה מנהלים רבנים חסידי חב"ד, להתפלל לרפואתו
רבנים חב
טראמפ אמש ברכבו, מחוץ לבית הרפואה (צילום: מסך)

נשיא ארה״ב טראמפ הודיע הערב (שני) על כוונתו לעזוב את בית הרפואה שבו הוא מאושפז ולשוב לבית הלבן.

״אני אעזוב את המרכז הרפואי הגדול וולטר ריד בשעה 18:30. אני מרגיש ממש טוב”, צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו.

טראמפ קרא לציבור שלא להיכנע למגיפת הקורונה. “אל תפחדו מהקורונה", אמר. "אל תתנו לה לשלוט בחייכם. פיתחנו, תחת ממשל טראמפ, כמה תרופות וידע נהדרים. אני מרגיש טוב יותר מאשר לפני 20 שנה”.

ד”ר בראיין גריבלדי, חבר בצוות הרופאים של הנשיא, עדכן היום כי הוא מטופל באמצעות תרופה הנקראת ‘דקסמתזון’, שמשמשת לטיפול בחולי קורונה במצב קל יחסית.

הנשיא יצא אמש מהבידוד בבית הרפואה כדי לנסוע ולברך את תומכיו, בצעד שעורר תרעומת בבית הרפואה שבו אושפז.

לצד בכירים בממשל, גם דוברת הבית הלבן, קיילי מקנאני, נדבקה בנגיף הקורונה. לדבריה, היא אינה סובלת מסימפטומים של הנגיף ונחה בביתה. גם עובדים נוספים במשרד הדוברת דיווחו כי נדבקו בנגיף.

מוקדם יותר היום קראו ראשי קונגרס הרבנים לענייני 'פיקוח-נפש', המאגד למעלה מ-400 רבני ישראל במאבק למען שלימות ארץ ישראל ומנוהל בידי חסידי חב"ד, לקיים תפילות למען רפואתו ושלומו של נשיא ארה"ב.

"מעולם לא היה בתולדות ארצות-הברית נשיא כמו מר דונלד טראמפ, ידיד ישראל, האוהד, תומך, מסייע ונלחם למען עם ישראל וארץ ישראל", כתבו בקונגרס הרבנים. "מחובתנו להתפלל לשלומו ולרפואתו הקרובה והשלימה, שיחזור במהרה לאיתנו ויוכל להמשיך ולפעול טוב וחסד בעולם כולו, ובפרט בפעולותיו החיוביות למען עם ישראל וארץ ישראל".

בקונגרס הרבנים הוסיפו, כי שיגרו פניה דחופה לחתנו של הנשיא, ג'ארד קושנר, לפיה עליו כיהודי מאמין להוסיף בקיום רצון ה' כדי להוסיף בברכה ולזרז את רפואתו השלימה של מר טראמפ.

עוד הוסיפו הרבנים: "ברור לנו ללא כל ספק, שכדי לזרז את החלמתו של הנשיא טראמפ, יש להצהיר מיד מול העולם כולו, שכל רעיון הקמת המדינה הפלסטינית יורד לצמיתות מסדר היום הבינלאומי, וארצות-הברית של אמריקה מכירה אך ורק בבעלות עם ישראל על ארץ ישראל. כפי שנכתב בתנ"ך, שארץ ישראל הובטחה בברית בין-הבתרים לבני אברהם יצחק ויעקב לנצח נצחים.

"הנשיא מר טראמפ החל בפעולות חשובות מאד בכיוון זה, ויש להמשיך ולהשלים את המהלך ההיסטורי של הכרה מוחלטת בזכותו של עם ישראל, ורק עם ישראל, על כל ארץ הקודש. ובזכות זאת יזכה להאריך ימים ושנים בבריאות טובה ובנחת, יחד עם כל בני משפחתו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.