שלמה מן | יום י"ג תשרי ה׳תשפ״א 01.10.2020

יו"ר ועד כפ"ח ערך ביקור בבית יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני

שבוע לאחר שחזר לפעילות פרלמנטרית, קיבל יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני את יו"ר ועד כפר חב"ד לביקור חולים ודיון על המשך הסיוע לחב"ד בכלל וכפר חב"ד בפרט • COL עם כל הפרטים על מה שהתרחש בפגישה
יו
בתמונה: ח"כ גפני בשיחת וידאו עם סגן ראש המועצה האזורית שדות דן ר' ימי לפשיץ, ששוהה בבידוד ונמנע ממנו להשתתף בפגישה

במשך שבועות ארוכים נעדר יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני מהכנסת, בעקבות אירוע לבבי ואשפוז ארוך שעבר לאחרונה. בשבוע שעבר כאשר שב הרב גפני לעבודתו הפרלמנטרית ולניהול ישיבות ועדת הכספים, הוא בירך הגומל וסיפר על הנס הרפואי שארע לו.

לאחר תקופה ארוכה שבה נמנע מביקורים וקבלת קהל, קיבל אמש הרב גפני את יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ לביקור חולים בביתו ולשיחת עדכון על התפתחות הכפר והאתגרים העומדים על הפרק.

במהלך הפגישה התקשרו השניים לסגן יו"ר המועצה האזורית שדות דן הרב בנימין לפשיץ ששוהה בבידוד. השלושה שוחחו על התמיכה של יהדות התורה לאורך השנים בכפר חב"ד ובמוסדות חב"ד בכל רחבי הארץ ועל אתגרי הפיתוח שעומדים לפני כפר חב"ד בתקופה הקרובה. הרב גפני ציין את המחוייבות שלו כיו"ר ועדת הכספים לעמוד לצידו של הכפר ולדאוג להמשך פיתוחו ושגשוגו כפי שראוי שיהיה בבירת חסידות חב"ד בארץ הקודש.

לדברי יו"ר ועד כפר חב"ד הרב שמעון רבינוביץ': "דלתו של ח"כ הרב גפני תמיד היתה פתוחה לסיוע לקידום ופיתוח ענייני כפר חב"ד. לקראת החג, זכיתי להביא את ברכת תושבי הכפר שמאחלים בריאות איתנה לח"כ גפני בתוך שאר כלל ישראל הזקוקים לרפואה ובריאות מלאה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.