מנדי ברגר | יום י"ג תשרי ה׳תשפ״א 01.10.2020

הסוכה הראשונה בישראל שהוקמה עבור חולי קורונה - ב'שמיר'

הושלמה הקמת סוכה בחצר הפנימית של מחלקות הקורונה (פאטיו) של המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) ביוזמה של הנהלת המקום ובשיתוף בית חב"ד • השליח הרב מנדי בקרמן: "עושים כל הניתן לשפר את רווחת המאושפזים במחלקות הקורונה ולאפשר להם לחגוג ככל בית ישראל את חג סוכות"
הסוכה הראשונה בישראל שהוקמה עבור חולי קורונה - ב'שמיר'
צילום: באדיבות דוברות שמיר (אסף הרופא)

אתמול (ד') הושלמה הקמת סוכה בחצר הפנימית של מחלקות הקורונה (פאטיו) של המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא). 

מדובר בחצר שמחוברות לשלושת מחלקות האשפוז הייעודיות והנפרדות לחולי הקורונה של המרכז הרפואי, ובכך מאפשרת להם לצאת לשאוף אוויר וכיום גם לשבת בסוכה. החולים התרגשו מהסוכה שהוקמה ויוכלו לחגוג את החג.

מדובר ביוזמה של הנהלת המרכז הרפואי בשיתוף בית חב"ד שקידמו הרב הראל פדידה הרב של המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) והרב מנדי בקרמן מנהל חב"ד במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא).

הסוכה לטובת המאושפזים הוקמה אתמול בעבודה קשה בתוך חליפות וציוד המיגון ע"י מנדי מינסקי, מתנדב שהחלים מקורונה שמגיע לסייע לחולים כחלק מפרויקט התנדבות במחלקות הקורונה ואמיר גולדשטיין מצוות המחלקה. 

ד"ר אסנת לבציון-קורח מנהלת המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) מסרה: "אנו ממשיכים לדאוג למטופליי המרכז הרפואי ולסייע להם בחוויית האשפוז. בהזדמנות זו ברצוני לאחל חג סוכות שמח ורפואה שלמה לכל בית ישראל. אני קוראת לציבור להמשיך לשמור על ההנחיות ואנא שמרו על עצמכם". 

הרב מנדי בקרמן: "המאושפזים במחלקות הקורונה שמחו לשמוע שיוכלו לשבת בסוכה ולקיים את מצוות החג. לקראת ערב החג יועבר סט מהודר של ארבעת המינים שיוכלו לברך בהתאם למסורת. אנו בבית חב"ד ובהנהלת המרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) עושים כל הניתן לשפר את רווחת המאושפזים במחלקות הקורונה ולאפשר להם לחגוג ככל בית ישראל את חג סוכות".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.