שלמה מן | יום י"א תשרי ה׳תשפ״א 29.09.2020

חבילת סוכות של 'כפר חב"ד:' 9 חלקים, 500 עמודים גדושי תוכן

שבועון 'כפר חב"ד' השיק את חבילת החג הענקית לחג: מגזין ענק וחגיגי, שלל מוספים לכל בני המשפחה, דיסק מקפיץ ופוסטר מרהיב של הרבי. 9 חלקים ובהם 500 עמודים גדושי תוכן, רבי וחסידות • COL מגיש הצצה, אל תחמיצו
חבילת סוכות של 'כפר חב
חבילת החג של 'כפר חב"ד'

שבועון 'כפר חב"ד' השיק את חבילת החג הענקית לחג: מגזין ענק וחגיגי, שלל מוספים לכל בני המשפחה, דיסק מקפיץ ופוסטר מרהיב של הרבי. *9 חלקים ובהם 500 עמודים גדושי תוכן, רבי וחסידות.

הכותרות המרכזיות במגזין: קשריה של ממלכת רוז'ין עם ליובאוויטש נחשפת במלואה, נפגע הקורונה הראשון בקראון הייטס שמצבו היה אנוש משחזר את הנס בראיון בלעדי, החוקר האוקראיני שהתחקה אחר הרבי מדבר בראיון נדיר, פרק לא שגרתי בסדרת בדידי הווה עובדא, שיחה ספוגת רגש לחג עם השליח הרב יוסף יצחק גופין, האברך שהגיע לפסגת עולם הישיבות הליטאיות וגילה את תורת חב"ד בשיחה מפתיעה, טעימת עומק מאלפת מאוצרות הרבי החדשים על שמחת בית השואבה, המונולוגים המרגשים של חסידי ברסלב שנתקעו בגבולות ופגשו בעוצמת החסד של שלוחי הרבי, אפרים קמיסר ביומן מסע צבעוני בדובאי שאחרי ההסכם.



וגם: ראיונות מיוחדים עם איש התקשורת עמית סגל, המלחין האגדי יוסי גרין, השר איציק שמולי, ועוד שורת כתבות חגיגיות.

לצד המגזין, מצורף לחבילה הגדושה מוסף הנושא 'בְּצֵאתוֹ' - המצטרף לשורת מוספי החג המסורתיים של 'כפר חב"ד' מידי חג ומועד. 

המוסף, מציג, לראשונה, סיקור מקיף ככל האפשר של כל ההזדמנויות שבהן יצא הרבי מ־770 לביקורים במקומות שונים, לצד תמונות מרהיבות-עין. 

"אם נקרא את הדברים בהתבוננות", נכתב בפתח המוסף, "נוכל להפיק מגיליון זה לימוד ותוכן. ראשית, נתבונן בדבר: היש אדם בעולם שניתן למנות כמה פעמים יצא מביתו וחזר אליו? אנו הולכים אנה ואנה, לפה ולשם, פעמים אין־ספור וללא משמעות לכל יציאה ולכל פסיעה.

"אבל כאשר מדברים על הרבי, ניתן לספור את הפעמים שבהן יצא הרבי מ־770 במשך למעלה מארבעים שנה! הרבי לא צעד סתם, לא יצא לשום מקום, ובמשך 24 שעות ביממה, עשיריות בשנים, ניצל כל רגע ורגע לתפקידו ושליחותו האלֹקית בעולם הזה. הרבי הגיע בבוקר מביתו ל־770 ,חזר אחר הצהריים לביתו לשעה ומשם שוב ל־770, ובלילה שב לביתו. וחוזר חלילה יום אחר יום. לאלה כמובן מתווספות נסיעותיו אל האהל הק' )והליכתו למקווה קודם אליהן(, ועד להסתלקות אמו הרבנית הצדקנית בשנת תשכ"ה – הביקור היומי אצלה.


שער המוסף


מלבד אלה, כל יציאה של הרבי מ־770 היא יוצאת דופן וניתן למנותה, ואת זאת השתדלנו לעשות בגיליון זה".

עוד נכתב בפתח דבר כי "בבואנו לקרוא על הליכותיו בקודש של כ"ק רבנו, עלינו לגשת לדברים במבט מעמיק, ומשעוסקים אנו בנושא ההזדמנויות הנדירות שבהן יצא הרבי מ־770 ,אשר כל אחת מהן צריכה לימוד – להתבונן על משמעותה וחשיבותה של כל אחת מההזדמנויות הללו, אשר הרבי מצא לנכון להקריב מזמנו למענה. 

"מעבר לעצם העובדה שהרבי ביקר באותם מקומות, לימוד רב יש גם בפרטים שבכל אחד מהביקורים – את מי הרבי הולך לבקר, מהי ההסתכלות של הרבי על התנהלות מחנה לילדים, על מה מצא הרבי לנכון להעיר בבקרו בתערוכת ציורים, מה אומר הרבי כאשר הוא מנחם אבלים, ועל מה הרבי מדבר כאשר הוא משתתף בסעודת ברית מילה.
אנו תקווה שהגיליון יוסיף בשמחת החג, ושהקוראים יפיקו מקריאתו הנאה, לימוד ותועלת רבה".

בנוסף, מצורף מוסף נושא נוסף, 'המהפכנים 2', ובו עשרות מוסדות חב"ד מהארץ ומהעולם מסכמים שנה בצל הקורונה ומציגים נתונים מפתיעים ביותר.

לחבילה מצורפים גם המוספים 'נשי', 'לבנות', קדינערלאך' - במהדורות חגיגיות, לצד דיסק מקפיץ ופוסטר מרהיב. בחבילה גם, כמידי שבוע, גיליון 'התקשרות' לחג מבית 'צעירי אגודת חב"ד'.

חבילת 'כפר חב"ד' לחג הופצה הבוקר לחנויות ומחר בבוקר תהיה בבתי המנויים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.