מערכת COL | יום ו' תשרי ה׳תשפ״א 24.09.2020

אתרוג קלבריא מהודר בלי לחשוב פעמיים זה מסורת • מה ההליך?

משפחת מושיאשוילי רכשה מספר שדות ופרדסים במחוז קלבריא, משם הם מייבאים לארץ את אלפי האתרוגים עליהם מברכים רבים מאנ"ש בכל רחבי העולם. המטרה ברכישת הפרדסים היתה בכדי להביא להוזיל את עלויות האתרוגים למחיר ריאלי עבור קהל אנ"ש המהדרים במצווה כנהוג בחב"ד-ליובאוויטש מדורי דורות • הסיפור המלא
אתרוג קלבריא מהודר בלי לחשוב פעמיים זה מסורת • מה ההליך?
מושיאשוילי עם הרב יורקוביץ'

בטח לא אחת יצא לכם לחשוב על הדרך שעושים האתרוגים המהודרים ממחוז קלבריא הישר לידיים שלכם. ובכן, מסתבר שהפרוצדורה הזאת של קטיפת האתרוגים והשינוע שלהם בכמויות לארץ לא פשוט בכלל, בטח כשאנחנו מדברים על חג סוכות בצל מגיפת הקורונה, כשאיטליה שספגה מכת מחץ איומה בתחילת הקורונה, והתנדנדה אינספור פעמים בין 'ירוק' ל'אדום' ובעצם היתה סגורה ומסוגרת במשך חודשים רבים.

באתרוגים המהודרים מבית 'מסורת', מקפידים על מעקב והשגחה צמודה על פרדסי האתרוגים באיטליה במשך כל השנה, לא רק בשבועות הסמוכים לחג הסוכות בשלהי הקיץ.

למעשה, משפחת מושיאשוילי רכשה מספר שדות ופרדסים במחוז קלבריא, משם הם מייבאים לארץ את אלפי האתרוגים עליהם מברכים רבים מאנ"ש בכל רחבי העולם. המטרה ברכישת הפרדסים היתה בכדי להביא להוזיל את עלויות האתרוגים למחיר ריאלי עבור קהל אנ"ש המהדרים במצווה כנהוג בחב"ד-ליובאוויטש מדורי דורות.

השנה, עם פרוץ הקורונה לחיינו, נערכו שם מבעוד מועד, בהתחשב בעובדת 'השמיים הסגורים' ושאר הנהלים המחמירים בצל הקורונה, ויצאו לאיטליה מספר פעמים בכדי לפקח על פרדסי האתרוגים, למיקסום תוצאות הגידול והייבוא ארצה.

כל המהלך מלווה בהשגחת המרא דאתרא דשיכון חב"ד בלוד - הרה"ג הרה"ח ברוך בועז יורקוביץ', המצוי בקשרים עם אגרונומים מומחים, איתם הוא מתייעץ בשאלות הנוגעות לאופי ולצורת גדילתם של האתרוגים.

השנה הצליחו ב'מסורת אתרוגים' לייבא כמות מכובדת של אתרוגים, כששימת הדגש היא כאמור, על המחירים הנוחים השווים לכל כיס. אם פעם אברכים חשבו פעמיים ושלוש, האם לרכוש אתרוג קלבריא או להסתמך על השכן 'העשיר'... הרי שהשנה המחירים באמת מנגישים את הידור המצווה הזה לכל דורש. 

מחירי האתרוגים השנה הם החל מ-300 ₪ לאתרוגים יפים ומהודרים, כשלצד האתרוגים היפים והמהודרים ניתן להשיג גם אתרוגים יותר זולים.

להזמנות חייגו: 050-8820771

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.